Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، افزایش روزافزون شمار صهیونیست‌های مبتلا به کرونا موجب بروز بحران در اراضی اشغالی شده است. طی ۲۴ ساعت گذشته ۹ هزار و ۱۲۴ مورد جدید ابتلاء به کرونا نزد صهیونیست‌ها به ثبت رسیده است.

بر اساس این گزارش، شمار صهیونیست‌های مبتلا به کرونا به ۵۱۲ هزار و ۸۳۹ نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال، تعداد فوتی‌های صهیونیست ناشی از ابتلاء به کرونا به ۳ هزار و ۷۷۰ نفر افزایش یافته است.

پیشتر واحد اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی فاش کرد که این رژیم برای نخستین بار از نظر تعداد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا نسبت به جمعیت از ایالات متحده آمریکا پیشی گرفته است و با وجود قرنطینه کامل اراضی اشغالی، این ویروس همچنان به شکل خطرناکی در حال گسترش و شیوع است.

کد خبر 5121552 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ویروس کرونا آمار کرونا ایالات متحده امریکا عراق دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی کنگره آمریکا فلسطین فالح الفیاض انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ایران مایک پمپئو حشد شعبی جو بایدن لبنان سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۰۰۰ هزار نظامی صهیونیست به اختلالات روانی مبتلا شدند

نظامیان اشغالگر صهیونیست از بحران‌های روحی و جسمی جدی رنج می‌برند که در نتیجه جنگ ۶ ماهه در نوار غزه، تنش‌های مداوم با ایران و بحران‌های طولانی‌تر جدید در فضایی متشنج که ممکن است تأثیرات منفی بر اوضاع جنگ داشته باشد، است.

براساس گزارش الوطن مصر، شبکه ۱۳ صهیونیستی به نقل از اداره توانبخشی وزارت جنگ ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تعداد مجروحان و مبتلایان به اختلالات روانی در نتیجه تجاوز به نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته به بیش از ۷۰۰۰ سرباز و افسر افزایش یافته است.

بر اساس بیانیه منتشر شده توسط بخش توانبخشی اشغالگران، تعداد مجروحان روانی و مبتلایان به اختلال استرس پس از سانحه در میان سربازان بازگشته از تهاجم زمینی به نوار غزه از زمان عملیات طوفان الاقصی به ۷۲۰۹ سرباز و افسر رسیده است.

این اداره صهیونیست افزود: ۳۰ یا درصد از ۲۱۱۱ نفر از مجروحانی که در بخش توانبخشی بستری شده اند، دچار اختلالات روانی و اختلالات استرس پس از سانحه بوده اند.

در این بیانیه توضیح داده شده است که ۶۰ درصد مجروحان دچار واکنش روانی شده اند، در حالی که حدود ۱۲۶۷ نفر از مشکلات روانی یعنی ناتوانی در سازگاری روحی رنج می‌برند و حدود ۹۵ درصد مجروحان را سربازان ذخیره و زیر ۳۰ سال سن دارند.

اواخر سال گذشته میلادی، رسانه‌های صهیونیستی فاش کردند که بخش توانبخشی ارتش اشغالگر تصمیم گرفت تیمی متشکل از روانپزشکان و پرستاران را برای مقابله با تمایلات خودکشی تشکیل دهد تا بتوانند سربازانی را که از اختلالات روانی رنج می‌برند، ارزیابی کنند.

رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند وزارت جنگ این رژیم شروع به دریافت تماس‌های بسیاری از سربازانی که به غزه اعزام شده بودند و خانواده‌هایشان برای درخواست کمک کرده است که تأیید می‌کند این تماس‌ها ظرف دو سال دو برابر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه از مرز ۳۴ هزار تن گذشت
  • افزایش شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر
  • بیش از ۷۰۰۰ هزار نظامی صهیونیست به اختلالات روانی مبتلا شدند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • لحظه اصابت پهپادهای انتحاری حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل+ فیلم/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ تن افزایش یافت
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه‌های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ تن افزایش یافت
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه نظامی میرون/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی