Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:47:28 GMT

۲۲۸ حلقه لاستیک قاچاق در ساری کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۴۶۸۲

۲۲۸ حلقه لاستیک قاچاق در ساری کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد محمدپور گفت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی از حمل کالای قاچاق با یک خودروی ایسوزو از تهران به مقصد ساری باخبر شدند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه خودروی مورد نظر را حین تردد در یکی از محورهای مواصلاتی استان شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، تصریح کرد: مأموران با انجام عملیات ایست و بازرسی مقطعی، خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۲۲۸ حلقه لاستیک خارجی فاقد مجوز حمل و پروانه گمرکی کشف کردند.

سرهنگ محمدپور ارزش کالای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: ضمن توقیف خودروی مورد نظر کالای کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل شد.

محمدپور از معرفی متهم به مرجع قضائی نیز خبر داد و در خاتمه با اشاره به عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 5121603

منبع: مهر

کلیدواژه: لاستیک اتومبیل نیروی انتظامی مازندران قاچاق ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا بوشهر آلودگی هوا گرگان شهرستان کرج شیوع کرونا لیگ برتر فوتبال ایران آیت الله مصباح یزدی دهه فجر شهرکرد قزوین قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا دلیری، افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی نیکشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران ضمن هماهنگی‌های لازم قضائی به محل نگهداری دستگاه‌های ماینر قاچاق اعزام و در بازرسی از محل مربوطه ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شده و یک نفر متخلف در این راستا دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده خاطر نشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت‌های فراجا است.

کد خبر 6087596

دیگر خبرها

  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق