Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@20:21:53 GMT

پاکسازی غرب تهران از مجرمان و معتادان متجاهر

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۴۷۳۴

آفتاب‌‌نیوز :

سردار کیوان ظهیری در اجرای دومین مرحله از طرح «آرامش» که با هدف مبارزه با سرقت، قاچاق، فروش مواد مخدر و جرائم مرتبط با آنها در فرماندهی انتظامی غرب استان تهران به اجرا درآمد گفت: در اجرای این طرح که در سطح تمام شهرستان‌های غرب استان تهران نظیر شهریار، رباط‌کریم، نسیم‌شهر، بهارستان و ..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. به اجرا درآمد، در مجموع ۵۳۳ سارق، مالخر، موادفروش و ... دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در جریان این طرح ۸۹۱ فقره انواع پرونده سرقت، قاچاق کالا و موادمخدر کشف شد، گفت: همچنین ۹۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه نیز از افراد دستگیر شده کشف و ضبط شد.

ظهیری تعداد مواد فروشان دستگیر شده در این طرح را نیز ۱۵۴ نفر اعلام کرد و گفت: ۱۳۱ کیلوگرم انواع موادمخدر نیز در جریان این طرح کشف شد.

وی افزود: همچنین ۳۹ نفر نیز که اقدام به فروش محصولات و لوح‌های فشرده غیرمجاز و غیراخلاقی کرده بودند، از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با بیان اینکه در جریان این طرح ۱۵ قبضه سلاح سرد و گرم نیز کشف و ضبط شد، گفت: ۱۵ نفر از دستگیرشدگان در این طرح قاچاقچی اسلحه بودند که به پرونده‌شان به طور ویژه رسیدگی شده و تحویل مقام قضائی شدند.

ظهیری از دستگیری ۷۲ قاچاقچی کالا نیز خبر داد و گفت: در این طرح ۲۲ فقره پرونده در حوزه قاچاق کالا تشکیل و انواع کالاهای قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف شد. یکی از آخرین عملیات‌ها در این حوزه کشف ۱۰۰ تن روغن احتکار شده به ارزش ۸۰ میلیارد ریال بود.

وی با بیان اینکه در جریان اجرای این طرح ۵۷۲ فقره پرونده سرقت نیز کشف شد، خاطرنشان کرد: با اجرای ۱۷۰ حکم قضائی ۲۵۳ سارق و مالخر دستگیر و ۵ باند بزرگ سرقت نیز منهدم شد. اموال مسروقه کشف شده از این افراد بیش از ۱۳ میلیارد ریال ارزش ریالی دارد.

به گفته فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در اجرای دومین مرحله از طرح آرامش ۱۴۸ نفر از معتاد متجاهر در این محدوده نیز جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد و مراکز بازپروری تحویل داده شدند.

ظهیری با تاکید بر اینکه طرح عملیاتی آرامش در غرب استان تهران به طور مستمر اجرا شده و مقطعی نیست، گفت: تمامی افراد دستگیر شده در این طرح پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پلیس معتادین خیابانی پاکسازی پلیس غرب استان تهران کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۴۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس اداره حفاظت محیط زیست چالدران گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک و با همت شهرداری و شورای شهر آواجیق زباله‌ها و کیسه‌های پلاستیکی رها شده در حاشیه سایت زباله این شهر جمع آوری شد.

حجت آذریار یکی از اهداف این برنامه، که با ساماندهی کلی سایت زباله شهری و با نظارت اداره حفاظت محیط زیست چالدران برگزار شد را ترویج حفاظت از محیط زیست و نه به کیسه‌های پلاستیکی عنوان نمود.

دیگر خبرها

  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • پاکسازی مناطق شمالی کرج از زباله ها
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • پاکسازی ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی با مشارکت مردم
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز