Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس برای خرید مهاجم جوان خود ۵۰ هزار دلار به باشگاه کروات پرداخت کرد تا با این تیم تسویه حساب کرده باشد.

قدس آنلاین:  یکی از بازیکنانی که در ابتدای فصل به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شد، «مهدی مهدی‌خانی» بود. این بازیکن برای  تقویت خط حمله، از تیم واراژدین کرواسی به پرسپولیس پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که مهدی‌خانی یک لژیونر ایرانی در فوتبال اروپا محسوب می‌شد، برای حضورش در پرسپولیس نیاز به پرداخت ۵۰ هزار دلار برای جذب رضایتنامه بود. این مبلغ به حساب باشگاه واراژدین واریز شد تا تسویه حساب کامل صورت بگیرد.

مهدیخانی آخرین خرید سرخپوشان در نقل و انتقالات تابستانی بود و از زمانی که به پرسپولیس پیوسته تنها در ۳ بازی و در مجموع ۳۲ دقیقه برای پرسپولیس به میدان رفته است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس مهدیخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق تیم ملی: فوتبال را دنبال نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سهگ، امروز در حاشیه دیدار یادبود عبدالقدیر آب‌پرور دو تیم بازیکنان رسانه و پیشکسوتان برابر یکدیگر قرار گرفتند. محمد خاکپور کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۹۸، در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ما امروز یاد دوستان ما را گرامی می‌داریم چون این بازی به یاد آنها بوده. بازی خوبی بود و تیم حریفم جوان‌تر از ما بود و تمرین داشت. هدفم این بود که دور هم جمع شویم.

ویدئو: 330287

وی افزود: من کوچکتر از آن هستم که توصیه داشته باشم و مهم این است که فکر کنیم چه اثری می‌گذاریم. به این فکر کنیم که آن مثمرثمر است یا نه. اگر به این فکر کنیم و عمل داشته باشیم فکر می‌کنم درست شود.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: فوتبال ایران را دنبال نمی‌کنم. من زیاد علاقه‌ای ندارم و حقیقتا اصلاً دنبال نمی‌کنم.

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق تیم ملی: فوتبال را دنبال نمی‌کنم
  • برد پرگل یاران فردوسی‌پور مقابل سرخابی‌های سابق
  • معامله ۵۳ میلیارد کیلووات‌ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • تامین ۶۰ درصد برق کشور از طریق بورس انرژی در سال ۱۴۰۳
  • عکس| ملاقات آقای گل سابق پرسپولیس با علی دایی
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس