Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر منطقه 3 عملیات انتقال گاز گفت: پروژه کاداستر با پیشگامی این مجموعه و با هدف ثبت مختصات حریم خطوط لوله شرکت انتقال گاز در سامانه اسناد و املاک کشور در حال انجام است.
به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، حیدرعلی صادقپور در این باره گفت: واحد تحلیل سیستم‌ها و مدیریت انرژی این منطقه به‌عنوان پیشگام و پیشرو میان مناطق عملیاتی ده‌گانه شرکت انتقال گاز، پروژه کاداستر را از تیرماه امسال آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تاکنون برداشت میدانی و مختصاتی شامل 3576 کیلومتر خطوط لوله، 10 ایستگاه تقویت فشار گاز، تأسیسات ذخیره‌سازی سراجه، 134 ایستگاه حفاظت کاتدی و 214 ایستگاه شیر بین‌راهی و مأمورسراها حوزه استحفاظی انجام شده و اکنون می‌توان گفت این پروژه 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
مدیر منطقه 3 عملیات انتقال گاز ادامه داد: در فاز عملیات برداشت مختصات محدوده ایستگاه‌های مخابراتی و ترسیم حریم مربوط به خطوط لوله باقی مانده است که تا اسفندماه امسال به پایان می‌رسد.
پروژه کاداستر با هدف افزایش دقت در پاسخگویی به استعلام‌ها و حفظ حرائم خطوط لوله با مقیاس سانتی‌متر و ثبت اسناد املاک مناطق شرکت انتقال گاز ایران در سازمان اسناد و املاک کشور آغاز شده و با همکاری این منطقه با شرکت انتقال گاز ایران و سایر مناطق عملیاتی در حال اجراست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پروژه کاداستر خطوط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بهترین شاخص هوا در مناطق ۴ و ۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، براساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای امروز در شرایط قابل قبول قرار دارد و وضع آلاینده شاخص (PM ۲.۵) هم‌اکنون عدد ۸۸ را نشان می‌دهد.

این در حالی است که ۱۷ ایستگاه در وضع قابل قبول (زرد) قرار دارند و در ۶ ایستگاه (شادآباد. منطقه ۱۸، شهرری. منطقه ۲۰، شهرداری منطقه ۴، شهرداری منطقه ۱۹، میدان فتح. منطقه ۹ و فرمانداری شهرری. منطقه ۲۰) وضع ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

شاخص کیفیت هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته نیز روی عدد ۶۴ و وضع قابل قبول قرار داشت.

ایستگاه‌های دانشگاه علم و صنعت در منطقه ۴ و شهرک چشمه در منطقه ۲۲ با شاخص ۵۶ و قرار گرفتن در وضع قابل قبول، بهترین شرایط را در شهر تهران دارند و ایستگاه فرمانداری شهرری در منطقه ۲۰ با شاخص ۱۴۰ و وضع ناسالم برای گروه‌های حساس آلوده‌ترین نقطه تهران است.

تهران از ابتدای امسال تاکنون ۵ روز هوای پاک و ۲۳ روز قابل قبول را تجربه کرده است؛ این در حالی است که پایتخت‌نشینان در مقایسه با سال گذشته ۶ روز هوای پاک، ۲۱ روز هوای قابل قبول و یک روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرده بودند.

دیگر خبرها

  • رفع مشکل خطوط انتقال آب و برق فرودگاه شهدای جیرفت
  • پایداری آب مصرفی ۴۵ روستا با عملیات جهادی صنعت نفت
  • پیشرفت قابل توجه عملیات خطوط انتقال آب فضای سبز در منطقه ۸ اصفهان
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • توضیح «های‌وب» درباره نحوه اجرای پروژه فیبر نوری در کرمان
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • ثبت بهترین شاخص هوا در مناطق ۴ و ۲۲ تهران
  • راهنمای کامل متروی استانبول به همراه نقشه خطوط
  • جاده گچساران به زیدون برای انتقال لوله آب فردا بسته می‌شود
  • فرمانده ناتو درباره بروز «جنگ ترکیبی» در عمق دریاها هشدار داد