Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان خوزستان از برگزاری دور سوم جشنواره ملی دانش‌آموزی"رسانش" ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و دوم خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الاسلام محمد عرب با اشاره به برگزاری سومین دوره جشنواره ملی رسانه‌های دانش‌آموزی با عنوا"رسانش"در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: این جشنواره با شعار"برسونش به رسانش" خیزش هوشمندانه نوجوان در دنیای رسانه” ویژه دانش‌آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و پرورش استعدادهای دانش‌آموزی دانست و افزود: به ‌کارگیری استعدادهای دانش‌آموزی در حوزه رسانه، فعال کردن و بکارگیری انواع رسانه‌های مؤثر، مفید و جذاب دانش‌آموزی در مدارس کشور از اهداف این جشنواره است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان خوزستان با اشاره به اینکه جشنواره مذکور در بخش موضوعات برای دانش آموزان آزاد است و البته 16 موضوع دارای امتیاز بیشتری می‌شود، تصریح کرد: تولید محتوا و آثار باید در موضوعاتی همچون اسطوره‌های شهر من(معرفی شهدا و یا شخصیت‌های معروف و اثرگذار انقلابی شهر)، همکلاسی آسمانی من(معرفی دانش ‎ آموزان شهید مدرسه، شهرستان و یا استان)، لشکر فرشتگان(بررسی و واکاوی ابعاد مجاهدت‌های یک بانوی مسلمان در عرصه‌های مختلف جهاد)، دانش‌آموزان کارآفرین (معرفی دانش‌آموزان کارآفرین شهر و یا استان)، معلم نمونه مدرسه من، مدرسه و شهر من (معرفی مهمترین نقاط قوت)، چهل سالگی انقلاب و تاریخ شفاهی انقلاب و ... دارای امتیاز ویژه ای می‌باشد.

قوز بالاقوز برای دانش آموزان خراسان شمالی؛ بدون «برق و اینترنت» چگونه امتحان بدهیم؟اختصاص 800 میلیارد تومان جهت خرید تبلت برای دانش آموزان مناطق محروممصوبه کمیسیون آموزش مجلس درباره رایگان شدن اینترنت دانش آموزان

وی به قالب‌های جشنواره اشاره و بیان کرد: جشنواره در بخش مقطع متوسطه اول شامل نشریات مکتوب (تک‌برگی، مجلد)، روزنامه‌دیواری و قطعات صوتی(رادیو مدرسه،. پادکست) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عرب خاطر نشان کردند: دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوره دوم باید آثار خود را در بخش‌های نشریات مکتوب، نشریات الکترونیک، اینفوگرافیک، روزنامه‌دیواری، قطعات صوتی، فضای مجازی و فیلم و مستند تولید کنند.

به گزارش تسنیم ؛متقاضیان جهت شرکت در جشنواره استانی به سایت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان به نشانی etehadiekhz.ir و همچنین برای شرکت در جشنواره کشوری می توانند به سایت باشگاه رسانه های دانش آموزی به آدرس resaanesh.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

انتهای پیام/341/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان استان خوزستان دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان

دبیر ستاد اجرایی پویش ملی در پناه خدا با بیان اینکه پویش، ویژه تمام مقاطع تحصیلی است گفت: دانش آموزان از ابتدای ماه رمضان تا ۱۴ فروردین فرصت دارند آثار تولیدی خود را در خصوص موضوعات پویش به دبیرخانه ارسال کنند .

ایرانلو در گفت و گو با ایسنا درباره پویش ملی «در پناه خدا» گفت: این پویش ویژه دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی به سفارش اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش و توسط دبیرخانه پویش در پناه خدا یعنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی طراحی شده که دانش آموزان می توانند از ابتدای ماه رمضان تا ۱۴ فروردین آثار تولیدی خود را به نام کاربری (آیدی) مقطع تحصیلی خود ارسال کنند.

وی با بیان اینکه این آثار براساس مشاهده انیمیشن ها برای هر مقطع تحصیلی انتخاب شده که موضوعات آن توکل، ایمان به خدا و فضاهای معنوی است گفت: باتوجه به ساحت عبادی، اعتقادی و اخلاقی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ساحت هنری و زیبایی شناختی، بچه ها در بعد عبادی، اعتقادی و اخلاقی می توانند کلیپ هایی که محتوای معنوی و توکل به خدا دارد را مشاهده و اثر تولید کنند.

دبیر ستاد اجرایی پویش ملی در پناه خدا با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز بچه ها از درس و مدرسه فارغ شده و دوست دارند کارهای هنری انجام دهند، افزود: دانش آموزان می توانند با شرکت در پویشی که با نگاه متفاوت اجرا شده اثر خود را در حوزه هنری و رسانه ای خلق کنند تا هم خودشان مفهومی را دریافت و هم آن را به دیگران منتقل کنند که در نهایت اثر برتر در کانال پویش شاد بارگذاری و همه استفاده می کنند.

ایرانلو با بیان اینکه همه پویش ها و جشنواره ها در آموزش و پرورش اختیاری است، ادامه داد: پیش بینی می شود با توجه به اینکه مشارکت دانش آموزان در هر پویشی منوط به اطلاع رسانی گسترده است، در هر استان حداقل با توجه به جمعیت دانش آموزی یک تا دو درصد دانش آموزان شرکت کنند.

وی تفاوت این پویش با پویش های دیگر را صرف وقت برای دیدن انیمیشن ها دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت یکصد کمپ مطالعاتی ویژه دانش آموزان در فارس
  • باید در حوزه آموزش‌های ناب تربیتی تمرکز شود
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • معرفی ویژه برنامه‌های رادیویی رسانه ملی در شب‌های قدر
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان
  • مسابقه قرآنی ویژه سواد آموزان کردستانی برگزار می‌شود
  • سازمان دانش‌آموزی، بستری برای حضور اجتماعی ومسئولیت‌پذیری دانش آموزان
  • برگزاری مسابقه حفظ جز سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان کردستان
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری دانش آموزان در قزوین برگزار می‌شود
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود