Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سمانه نگاه، کارشناس هواشناسی گیلان گفت: وزش باد گرم که امروز در کوهستان‌ها و دامنه‌های استان آغاز شده است، از اواخر وقت به ویژه فردا در برخی مناطق شدید و خیلی شدید خواهد بود.

او با بیان اینکه وزش باد گرم تا پایان جمعه در گیلان ادامه دارد، افزود: در این مدت دمای هوا ۹ تا ۱۵ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

آسمان گیلان تا سه شنبه آفتابی است  استقرار هوای پایدار در گیلان/ دریای خزر مناسب برای فعالیت های دریانوردی  وضعیت جوی گیلان تا اواسط هفته آینده پایدار است

کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به وزش باد شدید و احتمال وقوع بهمن در مناطق کوهستانی از فعالان بخش کشاورزی خواست: تمهیدات ایمنی لازم را بیاندیشند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی گیلان وزش باد گرم آتش سوزی جنگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش پراکنده و رگباری در راه لرستان

مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و احتمال ایجاد رواناب و آب‌گرفتگی معابر در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به فعالیت سامانۀ بارشی در لرستان، گفت: این سامانه بعدازظهر جمعه آسمان این استان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

او اضافه کرد: بارش پراکنده و رگباری باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، خطر صاعقه و احتمال خیزش گردوخاک در اغلب نقاط لرستان پیش‌بینی می‌شود.

هشدار زرد هواشناسی در لرستان

مدیرکل هواشناسی لرستان هشدار داد: لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، مه‌آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی را انتظار داریم.

مرادپور اطلاع داد: احتیاط در تردد به‌ویژه در مسیرهای کوهستانی، عدم فعالیت‌های کوهنوردی، عدم توقّف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها، اطمینان از استحکام سازه‌های موقّت و احتیاط عبور عشایر و چرای دام در نواحی کوهستانی توصیه می‌شود.

او بیان کرد: ریزش‌های جوی سامانۀ جدید در صورت تثبیت مدل‌های هواشناسی از شامگاه یکشنبه تا غروب دوشنبه از نمود بیشتری برخوردار است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • صدور هشدار هواشناسی در خصوص وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان
  • بارش پراکنده و رگباری در راه لرستان
  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • روند افزایش دما در استان قزوین
  • ببینید | هشدار جدی هواشناسی به مردم؛ بارش شدید باران در این استان‌ها
  • هشدار قرمز برای سیستان و بلوچستان | موج شدید بارش‌ها در راه است
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۲۹؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان