Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «سید ناصر موسوی لارگانی» در جلسه روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول سوال ملی «علی کریمی فیروزجایی» نماینده بابل از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره علت عدم حضور مدیران ارشد وزارت علوم به عنوان سهامدار موسسات غیردولتی خبر داد و افزود: سوال ملی «روح الله نجابت» نماینده شیراز نیز از وزیر کشور درباره علت عدم اجرای تکالیف قانونی توسط شهرداری های کشور در عمل به ماده ۱۶ قانون بهبود فضای کسب و کار هم اعلام وصول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طرح حمایت از حقوق کارکنان و خدمات پایه کاربر فضای مجازی طبق اصل ۸۵ قانون اساسی، طرح اصلاح بند ب ماده ۱۴ قانون برنامه ششم توسعه، طرح اصلاح ماده ۲۴ قانون معادن و طرح الحاق یک تبصره به قانون نحوه بازنشستگی جانبازان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و معلولان عادی و شاغلان مشاغل سخت و زیان آور نیز به صورت عادی اعلام وصول شد.

وی ادامه داد: طرح الزام سازمان سنجش و آموزش کشور به طراحی سوالات کنکور سراسری فقط از متن کتاب های رسمی آموزش و پرورش، طرح استفساریه تبصره ۳ ماده ۲۶ قانون نوسازی و عمران شهری و طرح استفساریه تبصره ۳ ماده ۶ قانون اصلاح معادن نیز اعلام وصول شد.

لارگانی خاطرنشان کرد: طرح اصلاح ماده ۵۴ قانون احکام دائمی برنامه‌های کشور در مورد شهرک‌های صنعتی و تسری آن به شهرک‌های کشاورزی و طرح الحاق یک تبصره به ماده ۴ قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور نیز به صورت عادی اعلام وصول شده است.

پربیننده ترین وزیر آموزش و پرورش دستورالعمل بازگشایی مدارس را ابلاغ کرد سلفی جدید همسر شهاب حسینی +عکس استایل شیک لیندا کیانی +عکس عکس زیرخاکی مهراوه شریفی نیا و مادرش +عکس ویلای لاکچری نوید محمدزاده +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سوالات کنکور آموزش و پرورش جلسه علنی حقوق سازمان سنجش کنکور اعلام وصول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی اعاده شده از شورای نگهبان موافقت کردند.   همچنین نمایندگان موادی از این طرح که شامل ماده ۶ و بند (الف) و بند (ر) و (ز) و ماده ۲ (الف) مواد ۴۶ تا ۵۱ فصل اول از باب سوم این قانون را الحاق و فصل اول از باب سوم این قانون شامل مواد ۴۶ تا ۸۰ به مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص غیر تجاری و مالیات درآمد را اصلاح کردند.   بند‌های (الف)، (ب)، (پ) و (ت) ماده ۳ اصلاح شد، همچنین بند‌های (خ) و (ت) ماده ۳ تبصره (۴) و ماده ۵ اصلاح شدند.   در بند (الف) ماده ۷ موضوع اصلاح ماده ۱۱ قانون پایانه‌های فروشگاهی عبارت «برخط» اصلاح و از عبارت اصطلاح مناسب استفاده شود.   همچنین بند (ب) ماده ۷ و تبصره آن اصلاح گردید و یک سند به عنوان بند (پ) و ۳ تبصره به عنوان یک تا ۳ به این ماده الحاق شده است.

دیگر خبرها

  • مجلس مصوب کرد: معافیت بورس از مالیات بر عایدی سرمایه
  • مصوبه مجلس درباره اموال مشمول مالیات بر عایدی
  • مصوبه مجلس درباره اموال مشمول مالیات برعایدی سرمایه
  • مصوبه جدید مجلس درباره مالیات بر عایدی سرمایه | چه دارایی‌هایی شامل این نوع از مالیات می‌شوند؟
  • تکلیف مجلس به سازمان امور مالیاتی برای قبول هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • اصلاح طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی
  • رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در مجلس
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد