Web Analytics Made Easy - Statcounter

رساله دکتری الهه حسینی دانش آموخته دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا در اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به عنوان رساله برتر این جشنواره ملی انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، در اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران که با شعار «آینده روشن با پژوهش اثربخش» در روز چهارشنبه ۲۴ دی‌ماه برگزار شد، رساله دکتری «الهه حسینین دانش‌آموخته دکتری علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه الزهرا با عنوان «چهارچوب معنایی برای یکپارچه‌سازی و بازیابی معنایی اشیای محتوایی وبی: رویکرد داده های پیوندی در بافت سرطان» به راهنمایی دکتر «امیر غائبی» و مشاوره دکتر «رؤیا برادر» از بین ۳۴ رساله دکتری ارسال شده به جشنواره، به عنوان رساله برتر این جشنواره ملی انتخاب و معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری با پیام «آینده روشن با پژوهش اثر بخش» به ریاست دکتر اشرف بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در چهار حوزه: علم اطلاعات و دانش شناسی، اسناد و علوم آرشیوی، مطالعات ایران‌شناسی - اسلام‌شناسی و نسخه پژوهی، تاریخ شفاهی، ۲۴ دی‌ماه ۹۹ بصورت مجازی برگزار شد.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه الزهرا؛ در این دوره از جشنواره، تعداد ۲۶ عنوان کتاب،۲۰ طرح پژوهشی، ۳۴ رساله دکتری، ۲۲ پایان‌نامه ارشد و ۱۱ ایده نوآورانه به دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ارسال شد که مورد ارزیابی داوران قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران دانشگاه الزهرا یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی رساله دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اولین سند اعیانی توسط سازمان ثبت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات این سازمان در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، تقویت زیست‌بوم فناوری و حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و همچنین توسعه اقتصاد دانش‌‎بنیان، صدور سند برای ساختمان‌هایی که توسط بخش خصوصی و تعاونی در اراضی پارک علم و فناوری احداث می‌شوند را در دستور کار خود قرار داده است.

وی از صدور اولین سند اعیانی توسط این سازمان در اجرای بند چ ماده ۴ قانون جهش تولید دانش‌بنیان به نام صندوق پژوهش فناوری غیردولتی استان البرز خبر داد و گفت: اجرای این تکلیف قانونی، علاوه بر تشویق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، روند دریافت تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان را همواره خواهد کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فرآیندهای طی شده در سال گذشته در زمینه الکترونیکی شدن امضاها و پرداخت‌ها در ثبت و تغییرات شرکت‌ها، اظهار کرد: در پایان سال ۱۴۰۲ شاهد ۶۴ هزار و ۸۳۲ امضا و پرداخت الکترونیک برای تأسیس شرکت‌ها و ۳۵۲ هزار و ۲۷۵ امضای الکترونیک برای آگهی تغییرات شرکت‌ها بودیم؛ در نتیجه اجرای این فرآیند طی سال گذشته، مراجعه حضوری مردم به مراکز ثبت شرکت‌ها، ۴۱۷ هزار و ۱۰۳ فقره کاهش داشت.

کد خبر 6086271

دیگر خبرها

  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی سال جاری انجام می شود
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • صدور اولین سند اعیانی توسط سازمان ثبت
  • با تشکیل سپند شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح خواهیم بود
  • ۷ مصوبه مهم مجلس برای فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی
  • ورود پژوهشگران ایرانی به «باستان شناسی جنایی» برای نخستین بار