Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@15:39:41 GMT

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۴ دی ماه ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۶۱۱۲

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۴ دی ماه ۹۹

به گزارش بورس تابناک، امروز (چهارشنبه ۲۴ دی) روند نزولی بازار سرمایه ادامه داشت و ریزش ۱۱۳۴۰ واحدی شاخص کل بورس را در ابتدای معاملات آخرین روز کاری بورس در هفته جاری به ارتفاع یک میلیون و ۲۴۹ هزار واحد رساند و این روند تا پایان روز ادامه داشت تا جایی که با ریزش ۳۰۸۴۴ واحدی شاخص کل و قرار گرفتن در ارتفاع یک میلیون و ۲۲۹ هزار واحد پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، بانک ملت، پالایش نفت اصفهان و پتروشیمی جم نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل سرمایه گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.
لیست نماد‌های پربیننده این بازار از سرمایه گذاری تامین اجتماعی، ایران خودرو، بهساز کاشانه تهران، پالایش نفت اصفهان، سایپا، لیزینگ پارسیان و ملی صنایع مس ایران تشکیل شده است.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، مجموع ارزش نماد‌های تشکیل دهنده سهام عدالت همچون وتجارت، وبصادر، فولاد، فارس، فملی، شتران، وبملت، اخابر، کچاد، شپنا، رمپنا، شبندر، فخوز، کگل و … کاهش را تجربه کرد


ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
در پایان معاملات امروز بازار سرمایه ارزش سهام عدالت با رشد منفی در حدود ۳.۴ درصدی روبه‌رو شد و ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۸ میلیون و ۸۷۰ هزار و ۳۸۸ تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۲۸۴ هزار و ۳۱۹ تومان کاهش داشته است.

در پایان معاملات امروز ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون ۷۲۲ هزار و ۲۳۲ تومان رسید.

   ارزش دارایکم چقدر شد؟
قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۵.۸۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۱۴۰ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۴۲۸ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۶.۹۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار تومان معامله شد.

 

منبع: نبض بورس

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت کاظم صدیقی غنی سازی اورانیوم شاخص آلودگی هوا ایام فاطمیه سهام عدالت دارایکم شاخص کل بورس آلودگی هوا مازوت کاظم صدیقی غنی سازی اورانیوم شاخص آلودگی هوا ایام فاطمیه هزار تومان سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۴ اردیبهشت) با اصلاح ۱۳۴۲۰.۲۸ واحدی به ۲,۳۰۳,۳۸۲.۸۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۲۱.۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۸.۹۶۲ میلیارد سهم بود که طی ۳۸۶,۵۶۶ معامله داد و ستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۵۰,۳۶۸.۶۷۶ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۵۸۲,۶۰۱.۸۷۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6086456 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس