Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@22:47:30 GMT

ردپای اسکوچیچ در تغییر پست هافبک سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۶۲۲۵

محمد کریمی، هافبک سپاهان در این فصل به یکی از مهره های ثابت ترکیب سپاهان تبدیل شده است

محمد کریمی در این فصل به یکی از پای ثابت های ترکیب سپاهان تبدیل شده است.

به گزارش طرفداری، محرم نویدکیا در این فصل به عنوان سرمربی سپاهان معرفی شد و تغییراتی اساسی در ساختار این تیم به وجود آورد.

محمد کریمی یکی از بازیکنان جوانی است که در این فصل توسط محرم نویدکیا در پست هافبک دفاعی بازی داده می شود و مجموعا تا این جای کار ۸۲۳ دقیقه برای طلایی پوشان بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی دادن محمد کریمی در پست هافبک دفاعی در حالی است که سپاهانی ها برای این پست امید نورافکن را در اختیار دارند و این اتفاق باعث شده تا نورافکن در پست دفاع چپ بازی کند.

برخی شایعات هم اطراف این تیم مطرح شده که می گوید ظاهرا دراگان اسکوچیچ که در خونه به خونه سرمربی کریمی بوده، اعتقاد خاصی به این بازیکن دارد و به سپاهانی ها پیغام داده از این بازیکن در پست هافبک دفاعی استفاده کند چرا که این بازیکن شانس ملی پوش شدن دارد. این اتفاق ممکن است شانس امید نورافکن برای ملی پوش شدن را کمتر کند چرا که امید در پست دفاع چپ رقیب سرسختی مثل میلاد محمدی دارد در حالی که نورافکن زمانی که در پست هافبک دفاعی بازی می کرد به همراه سعید عزت اللهی از بقیه ملی پوشان هم پست آماده تر بودند و شانس بازی بیشتری هم داشتند.

اخبار داغ 

از کافه ای در مهرشهر کرج تا خیابانی در استانبول ترکیه / ردپای شرط بندها در نتایج پر نوسان تیم شهرستانی نشانه های همکاری با جادوگر در ورزشگاه خانگی تیم لیگ برتری! نبش قبر فاش کرد؛ راز صداهای وحشتناک از داخل یک قبر + فیلم لوکاکو مثل شکیل اونیل است و کیه لینی مثل یک مادر! نابودی اتومبیل فراری 300 هزار یورویی فدریکو مارکتی در کارواش / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پست هافبک دفاعی محمد کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان دربی اصفهان را برد/ ذوب آهن به مسیر باخت برگشت

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور بین تیم های سپاهان و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد و با پیروزی یک بر صفر زردپوشان به پایان رسید. شهریار مغانلو (۶۹- پنالتی) تک گل سه امتیازی این دیدار را برای سپاهان به ثمر رساند.

ترکیب دربی اصفهان

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان که به دلیل عملکرد ضعیف دو ماه گذشته تحت فشار شدید تماشاگران قرار گرفته است تصمیم گرفت در این بازی بار دیگر پیام نیازمند را نیمکت نشین کند. ضمن اینکه محرومیت رضا اسدی همچون محمد دانشگر و آریا یوسفی باعث شد هافبک سپاهان غایب دربی اصفهان باشد. محمدجواد حسین نژاد نیز مصدوم بود تا در این دیدار حضور نداشته باشد.

از این رو ترکیب زیر برای سپاهان بازی کرد:

نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو (۶۵- علی اصغر اعرابی)، امید نورافکن، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

همچنین محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن نیز با مخالفت هیأت مدیره در خصوص استعفایش بار دیگر روی نیمکت نشست و از نفرات زیر در این بازی استفاده کرد:

پارسا جعفری، امیرحسین جدی، فریبرز گرامی، محمد قریشی، شایان مصلح، محمدجواد محمدی (۷۴- مجید علیاری)، کمال کامیابی‌نیا، محسن آذرباد، گریگول چابرادزه، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی.

هیچ خبری از حمایت نبود

عملکرد ضعیف هر دو تیم باعث استقبال سرد هواداران برای حضور در استادیوم شد. عده اندکی هم که به ورزشگاه نقش جهان آمده بودند کمترین میزان تشویق را از سرمربیان و بازیکنان دو تیم داشتند تا تنها به تماشای این دیدار بنشینند.

با این حال سپاهان و ذوب آهن سعی داشتند بازی مالکانه‌ای را انجام دهند که باعث ایجاد موقعیت‌هایی روی دروازه هر دو تیم شد. شوت‌های از راه دور یکی از اهداف آنها برای رسیدن به گل بود اما عملکرد جعفری در نیمه اول مانع از گل خوردن ذوب آهن اصفهان شد تا بازی با تساوی در نیمه اول به پایان برسد.

سه امتیاز با یک پنالتی

نیمه دوم با بازی هجومی سپاهان همراه بود تا این تیم بالاخره در دقیقه ۶۹ روی خطای واضح مدافع ذوب آهن روی مغانلو صاحب پنالتی شود. مهاجم بلند قامت سپاهان خودش تصمیم گرفت پشت توپ بایستد و آن را به تور دروازه جعفری چسبانده و سه امتیاز این دیدار را برای سپاهان به ارمغان بیاورد.

بردی که سپاهان را ۴۲ امتیازی کرد تا اختلاف امتیاز خود را با پرسپولیس و استقلال کمتر کند. همچنین ذوب آهن پس از یک پیروزی خوب برابر تراکتور مجددا به روال شکست برگشت و باید منتظر نتایج دیدارهای آینده اش باشد.

کد خبر 6081380

دیگر خبرها

  • ضعف مشهود دفاعی تراکتور مقابل نساجی
  • مصدوم رباط صلیبی تراکتور برگشت (عکس)
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • ترمیم خط دفاعی سپاهان با دوبازیکن کهنه کار
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد
  • سپاهان دربی اصفهان را برد/ ذوب آهن به مسیر باخت برگشت
  • ترکیب سپاهان برابر ذوب آهن (احتمالی)
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)