Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@12:38:39 GMT

فردوس قم حریف ساروی خود را شکست داد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۶۲۲۷

فردوس قم حریف ساروی خود را شکست داد

در این بازی که عصر چهارشنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید حیدریان قم برگزار شد، شهاب بشری دوست، وحید ندری و مجتبی نعمتی برای فردوس قم و امیرحسین اسماعیلی برای شهروند ساری گلزنی کردند.

شاگردان حسین صبوری در تیم فردوس قم که دو بازی گذشته خود را با اختلاف زیاد واگذار کرده بودند، در این دیدار انگیزه زیادی برای رسیدن به پیروزی داشتند و توانستند با یک بازی منظم و هماهنگ حریف سخت کوش ساروی خود را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتسال شهروند ساری در سه دقیقه پایانی این دیدار، برای فرار از شکست با سیستم پاور پلی (پنج نفره) به بازی خود ادامه داد و چندین موقعیت خطرناک گلزنی را روی دروازه فردوس ایجاد کرد، اما با درخشش دروازه بان فردوس قم فقط موفق به زدن یک گل شد.

مجتبی نعمتی سنگربان جوان فردوس قم در ثانیه پایانی این بازی با هوشمندی توانست با یک شوت از راه دور دروازه بدون دروازه بان شهروند ساری را یک بار دیگر باز کرده تا ستاره تیم خود در این دیدار حساس و نفس گیر باشد.

فردوس قم با این دیدار خانگی، بازی های خود در دور رفت لیگ برتر را با کسب دو پیروزی، دو تساوی و دو باخت به پایان رساند تا در دور برگشت نیز با هماهنگی و جنگندگی بیشتر برای رسیدن به رتبه های بالای جدول به مصاف حریفان برود.

تیم فوتسال فردوس قم با کسب سه امتیاز از بازی امروز خود در برابر شهروند ساری، در جدول هفت تیمی گروه الف لیگ برتر فوتسال با کسب ۸ امتیاز فعلا در رده سوم جدول قرار گرفته و تیم شهروند ساری نیز همچنان قعرنشین جدول این گروه است.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال ساری قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال ساری قم لیگ برتر فوتسال ساری قم اخبار کنکور شهروند ساری فردوس قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۶۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود

رم از یک دیدار سرنوشت ساز، دست خالی خارج شد. این باخت شاید در پایان فصل به قیمت از دست رفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تمام شود.

دیدار آاس رم و بولونیا در هفته 33 سری آ 2023/24 با برتری 3-1 بولونیا به پایان رسید. دنیله ده روسی بعد از این شکست گفتگویی با خبرنگاران داشت.

به نقل از رمانیوز؛ ده روسی گفت:

ما نسبت به بازی های قبل کمتر درخشان ظاهر شدیم اما تیمی داشتیم که همچنان خوب بازی می‌کرد. بازیکنان بولونیا دائما در حال تغییر موقعیت خود بودند. این سبک آنهاست.

زمانی که حریفان شوت‌های بیشتری زده بودند، برخی بازی‌ها را بردیم، اما امروز به این شکل پیش رفت. بولونیا چیزی ندزدید. شایسته برد بود. بازی متعادلی بود به خصوص در نیمه اول. در این بازی ها، تیمی که گل اول را می زند، به یک مزیت بزرگ می رسد. اگر ما گل اول را می زدیم، اوضاع کاملا متفاوت دنبال می شد. البته کمی عصبی بودیم؛ در گرفتن کارت زرد زیاده روی کردیم. ما شرایط را اشتباه مدیریت کردیم، اما به این دلیل شکست نخوردیم.

من یک فوتبالیست بودم و گاهی اوقات عصبی می شدم اما این عصبانیت نباید در زمین روی شما تأثیر بگذارد. با این حال اگر به عملکرد تیم نگاه کنیم، در کل تمرکز کافی داشتیم. شاید کمتر از حد معمول خوب بودیم، اما تسلیم نشدیم.

اگر می‌خواهیم کامل باشیم و به این روند ادامه دهیم، باید در مدیریت لحظات خوب باشیم، هم از نظر کنترل اعصاب و هم از نظر نخوردن گل در دقیقه 44. بعد از 2-1 امید در تیم ما ایجاد شد اما با گل سوم، همه چیز تمام شد.

تامی آبراهام بازی خوبی انجام داد. آزمون اخیرا از مصدومیت برگشته بنابراین نباید او را از ابتدا به زمین می فرستادیم. خوشحالم که او گل زد زیرا بازیکن مهمی برای ماست. آزمون به اندازه تامی مفید خواهد بود.

ما امروز را ناامید ترک می کنیم اما چیزی تمام نشده، فصل هنوز طولانی است. ما هفته آینده مقابل تنها تیم شکست ناپذیر جهان یعنی لورکوزن بازی می کنیم اما نسبت به این تقابل مثبت هستیم.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد
  • ملوان برای شکست سپاهان، ستاره کم داشت!