Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:59:03 GMT

تیم فوتسال بهبهان در خانه شکست خورد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۶۷۳۸

تیم فوتسال بهبهان در خانه شکست خورد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های اهورا بهبهان و گیتی پسند اصفهان در هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، عصر امروز در سالن علی ابن ابیطالب بهبهان مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان شاگردان محسن علی پور با نتیجه سه بر یک بازی را به میهمان خود واگذار کردند.

گیتی پسند اصفهان با کسب این پیروزی و با یازده امتیاز در مکان نخست جدول رده‌بندی گروه نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی ماند و تیم اهورا بهبهان نیز با ۶ امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی همین گروه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی هاشم شیرعلی برای اهورا گلزنی کرد و قدرت بهادری هر سه گل تیم گیتی پسند اصفهان را به ثمر رساند.

تیم‌های اهورا بهبهان و گیتی پسند اصفهان در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، سی‌ام دی‌ماه به ترتیب به مصاف تیم‌های شهروند ساری و مقاومت البرز می‌روند.

تیم اهورا بهبهان در گروه نخست مسابقات با تیم‌های شهروند ساری، محمد سیما قم، مقاومت البرز، ستارگان ورامین، گیتی پسند اصفهان و کراپ الوند ایرانیان همگروه است.

در بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتسال ۱۴ تیم در دو گروه به رقابت می‌پردازند.

کد خبر 5121797

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتسال اهورا بهبهان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان فوتسال ویروس کرونا شیراز آمار کرونا کرمانشاه بوشهر آلودگی هوا گرگان شهرستان کرج شیوع کرونا دهه فجر لیگ برتر فوتبال ایران شهرکرد آیت الله مصباح یزدی اراک گیتی پسند اصفهان لیگ برتر فوتسال اهورا بهبهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر

توپچی ها می توانند دوباره ادعا کنند که تیم اول لندن هستند.

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، آرسنال مقابل چلسی به برتری ۵-۰ دست یافت. شاگردان میکل آرتتا بازهم مقابل یک رقیب لندنی در فصل جاری به بردی قاطع و پُرگل رسیدند.

به نقل از اوپتا؛ آرسنال در سه بازی فصل جاری لیگ برتر مقابل تیم های لندنی موفق به ثبت +5 گل شده است. برای اولین بار در تاریخ لیگ سطح اول انگلستان است که توپچی ها در دربی های لندن به چنین دستاوردی می رسند. آرسنال مقابل کریستال پالاس به برتری 5-0 دست یافت؛ سپس وست هم را با نتیجه 6-0 درهم کوبید و در نهایت مقابل چلسی به یک برد تاریخی 5-0 رسید. شکست 5-0 چلسی مقابل آرسنال، سنگین ترین باخت آنها در دربی های لندن از سال 1986 است. (باخت 6-0 مقابل کوئینز پارک رنجرز)

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • صعود مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی با شکست قرقیزها
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • گیتی آذرپی درگذشت
  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان