Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:45:28 GMT

تیم فوتسال اهورا بهبهان برابر گیتی پسند مغلوب شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۶۷۵۲

تیم فوتسال اهورا بهبهان برابر گیتی پسند مغلوب شد

به گزارش ایرنا تیم اهورا بهبهان عصر روز چهارشنبه درچارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال پذیرای تیم گیتی پسند در بهبهان بود که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود تیم گیتی پسند به پایان رسید. 

۲ تیم اهورا بهبهان و گیتی پسند در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که دیدار برگشت فصل قبل ۲ تیم با نتیجه سه بر ۲ به سود گیتی پسند به پایان رسیده بود که این موضوع انگیزه بازیکنان اهورا را برای برد در این دیدار دوچندان می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در نیمه نخست این بازی، بازیکنان تیم اهورا توپ و میدان را در اختیار داشتند و گل اول بازی را به ثمر رساندند اما در ادامه این تیم میهمان بود که گل تساوی را به ثمر رساند و در ادامه برای دومین بار دروازه اهورا را باز کرد تا ۲ تیم با نتیجه ۲ بر یک به رختکن بروند.

در نیمه دوم تیم گیتی پسند گل سوم خود را به ثمر رساند و کار اهورا سخت تر شد؛ نماینده خوزستان در ادامه فشار حملاتش را بیشتر کرد اما در امر گلزنی موفق ظاهر نشد.

در این دیدار هاشم شیرعلی برای اهورا گلزنی کرد و قدرت بهادری هر سه گل گیتی پسند را به ثمر رساند. نماینده خوزستان سومین فصل حضورش در لیگ را تجربه می‌کند.

تیم اهورا بهبهان اکنون با کسب ۶ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی گروه ب لیگ برتر فوتسال جا گرفته است. همچنین تیم گیتی پسند با ۱۱ امتیاز در مکان نخست این گروه قرار دارد.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان فوتسال بهبهان خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان فوتسال بهبهان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان فوتسال بهبهان خوزستان اخبار کنکور تیم گیتی پسند اهورا بهبهان تیم اهورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا امروز از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف کویت خواهد رفت. شاگردان وحید شمسایی در حالی پای به این دیدار خواهد گذاشتند که به لطف ۲ پیروزی برابر افغانستان و بحرین ۶ امتیازی شدند و صعود خود را به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها قطعی کردند.

۲ چالش تیم ملی برای دیدار با کویت

برخی بازیکنان تیم ملی ایران در این دیدار شرایط ویژه ای دارند. مسعود یوسف، باقر محمدی، سعید احمد عباسی، علی اکرمی و بهروز عظیمی در ۲ بازی گذشته اخطار گرفته اند و در صورتی که برابر کویت به میدان بروند و اخطار دریافت کنند از دیدار مرحله یک چهارم نهایی محروم می‌شوند و این احتمال وجود دارد که وحید شمسایی این بازیکنان در در زمین به کار نگیرد و با احتمال ۲ اخطاره شدن آنها خطر نکند.

علاوه بر این در ۲ دیدار اخیر تیم ملی فشار بازی‌ها روی برخی بازیکنان بیشتر بود و زمان‌های بیشتری در زمین حضور داشتند و از آنجا که هدف اصلی تیم ملی در مرحله اول صعود به نیمه نهایی و کسب جواز حضور در جام جهانی و در مرحله بعد کسب عنوان قهرمانی این مسابقات است می‌تواند اینگونه پیش بینی کرد که بازیکنانی مثل سالار آقاپور و یا مسلم اولادقباد زمان‌های کمتری را در بازی حضور داشته باشند و وحید شمسایی با اتکا به بازیکنان جوان‌تر خود پا به این میدان بگذارد.

از سوی دیگر اما کویت با انگیزه زیادی در این بازی حاضر خواهد شد. این تیم برای آنکه بتواند بی چون و چرا راهی مرحله یک چهارم نهایی شود محکوم به برد یا تساوی برابر ایران است و اگر شکست بخورد باید امیدوار باشد افغانستان برابر بحرین امتیاز از دست بدهد که در این صورت به عنوان تیم دوم صعود می‌کند.

ضمن اینکه کویت در ۲ بازی قبل نشان داده است که می‌تواند یکی از پدیده‌های این دوره از مسابقات باشد و پیشرفت‌های زیادی نسبت به سال‌های قبل داشته است.

رکورد شکست ناپذیری ایران در مرحله گروهی

در طی ادوار گذشته جام ملت‌های آسیا، تیم ملی فوتسال ایران توانسته است رکورد ۱۰۰ درصد برد را به ثبت برساند هیچ گاه هیچ تیمی نتوانسته است در مرحله گروهی برابر ملی پوشان کشورمان قد علم کند. به همین دلیل شاگردان شمسایی تلاش خواهند کرد این روند را حفظ کنند و به شکست ناپذیری ایران تداوم ببخشند.

در صورت شکست تیم ملی چه اتفاقی می‌افتد؟

در صورتی که تیم ملی ایران تصمیم بگیرد با ترکیبی جدید و جوان به مصاف کویت برود و یا برای حفظ سلامت بازیکنان از تمام توان خود در این دیدار استفاده نکند و کویت به ۳ امتیاز بازی دست پیدا کند این کویتی‌ها هستند که با ۷ امتیاز صدرنشین می‌شوند و ایران با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد خواهد شد.

مطابق آئین نامه این مسابقات، در مرحله یک چهارم نهایی تیم اول گروه C با تیم دوم گروه D و تیم اول گروه D با تیم دوم گروه C دیدار خواهند کرد.

تیم ملی ایران در گروه D قرار دارد و در گروه C تیم‌های تاجیکستان با ۴ امتیاز، قرقیزستان با ۴ امتیاز، ژاپن با ۳ امتیاز و کره جنوبی بدون امتیاز حضور دارند و از ساعت ۱۴:۳۰ ژاپن با تاجیکستان و قرقیزستان با کره جنوبی دیدار خواهند کرد.

ژاپن در حال حاضر سوم است و برای صعود به مرحله بعد به تساوی یا برد برابر تاجیکستان نیاز دارد و در صورتی که شکست بخورد از گردونه رقابت‌ها کنار خواهد رفت. قرقیزستان هم در صورتی که برابر کره جنوبی به برتری برسد با ۷ امتیاز صدرنشینی خود را قطعی خواهد کرد. در صورتی هم که قرقیزستان به تساوی برسد ژاپن با یک پیروزی می‌تواند صدرنشین شود. اما با توجه به قدرت کره جنوبی به نظر نمی‌رسد قرقیزستانی‌ها در دیدار برابر این تیم با مشکل چندانی مواجه شوند و می‌توانند ۳ امتیاز بازی را تصاحب کنند.

در گروه C شرایط متفاوتی ممکن است پیش بیاید و ژاپن به عنوان مدافع عنوان قهرمانی ممکن است در هر جایگاهی قرار بگیرد اما با توجه به شرایط تیم‌ها و وضعیت جدول شاید رتبه دوم برای این تیم قابل پیش بینی ترین احتمال باشد.

ژاپن همواره گربه سیاه فوتسال ایران بوده است و در آخرین دوره این رقابت‌ها هم در دیدار نهایی برابر ایران به برتری رسید و عنوان قهرمانی را کسب کرد. اگر این تیم اول شود در صورتی در مرحله یک چهارم نهایی با ایران مواجه خواهد شد که تیم ملی برابر کویت شکست بخورد و اگر ژاپن دوم بشود در صورتی که تیم ملی ایران برابر کویت به تساوی یا برتری برسد باید در دور حذفی با ژاپن دیدار کند که به نوعی فینال زودهنگام قاره آسیا فرا خواهد رسید و به تبع آن یک تیم شانس حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را از دست خواهد داد.

حال با این وضعیت باید دید ابتدا در گروه C چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد و به دنبال آن کادر فنی تیم ملی با کدام استراتژی به مصاف کویت خواهد رفت و آیا بازیکنان کم تجربه تر تیم ملی توان برتری برابر کویت را دارند یا خیر.

نباید فراموش کرد که تیم ملی ایران بیش از هر چیز به این نیاز دارد که در مرحله یک چهارم نهایی باید همه بازیکنان خود را در اختیار داشته باشد و محرومیت یا مصدومیت هرکدام از آنها ممکن است لطمه‌ای غیرقابل جبران را به تیم وارد کند.

هر تیمی استراتژی صعود دارد

در هر صورت نباید فراموش کرد که ورزش فوتبال همواره دستخوش اتفاقات غیرمنتظره و شگفت آوری است. زمانی که در جام جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا برای صعود به عنوان صدرنشین به یک تساوی برابر ژاپن نیاز داشت اما در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به ژاپن باخت. شکستی که باعث شد ژاپن صدرنشین شود و آلمان از دور رقابت‌ها حذف شود. شکست اسپانیا خشم آلمانی‌ها را باعث شده و برخی معتقدند اسپانیا برای رویارویی با مراکش در یک هشتم نهایی عامدانه باخته است. اما سرمربی تیم ملی اسپانیا معتقد بود که آنها تمام تلاش خود را به کار گرفتند ولی ژاپنی‌ها با گذراندن ۵ دقیقه طوفانی نتیجه بازی را تغییر دادند.

در جام جهانی ۲۰۱۸ تیم‌های بلژیک و انگلیس در حالی آخرین مسابقه مرحله گروهی را برگزار می‌کردند که از قبل صعودشان قطعی شده بود. برنده صدرنشین می‌شد و به سمت دشوار جدول مسابقات (از جمله دیدار احتمالی یک‌چهارم نهایی با برزیل) می‌رفت. انگلیس در این بازی هشت بازیکن و بلژیک نه بازیکن اصلیش را تغییر داد. در پایان این عدنان یانوزای بود که با تک گل خود بلژیک را در صدر گروه نشاند. دو تیم تا نیمه‌نهایی بالا رفتند و در دیدار رده‌بندی بلژیک یک بار دیگر انگلیس را شکست داد.

آلمان و دانمارک در آخرین بازی مرحله گروهی در جام جهانی ١٩٨٦به مصاف هم رفتند. آلمان که یکی از قوی‌ترین تیم‌های مسابقات را داشت (این تیم تا فینال پیش رفت و آن‌جا تسلیم نبوغ مارادونا شد) به شکلی غیرمنتظره مقابل دانمارک با نتیجه ۲ بر یک باخت. گرچه اتهام باخت عمدی در این مسابقه هم هرگز ثابت نشد، اما بسیاری معتقد بودند آلمان برای جلوگیری از بازی با تیم قدرتمند اسپانیا در مرحله بعد، به دانمارک باخته است. آلمان در دور بعد مقابل مراکش یک بر صفر پیروز شد در حالی که دانمارک با باخت ۱-۵ برابر اسپانیا حذف شد.

کد خبر 6084925

دیگر خبرها

  • برداشت توت از باغات شهر منصوریه بهبهان+فیلم
  • ایجاد بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • رکورد منفی ژاپن برای اولین بار/ شمشیر سامورایی ها دیگر برنده نیست
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان ایجاد می‌شود
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان به زودی ایجاد می‌شود
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم
  • احتمال تقابل فوتسال ایران با ژاپن در فینالی زودرس