Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از در اولویت بودن محرومیت زدایی در حاشیه شهر مشهد توسط آستان قدس رضوی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، عملیات اجرایی مجتمع مسکونی امام رضا(ع) ویژه محرومان حاشیه شهر مشهد با حضور مصطفی خاکسار قهرودی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی،  سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان رضوی و محمدرضا کلائی، شهردار مشهد و سایر مسئولان استانی و شهری در شهرک شهید باهنر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خرسندی از آغاز عملیات اجرایی ساخت مسکن ویژه محرومان حاشیه شهر مشهد عنوان کرد: آستان قدس رضوی در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری، با تدبیر تولیت معزز و براساس سند سیاست‌های کلان، با عزمی جدی به دنبال حل مشکلات مردم در حاشیه شهر مشهد است.

سامانه آموزشی عالم آل محمد(ص) توسط تولیت آستان قدس رونمایی شدتولیت آستان قدس رضوی: فعالیت‌های فرهنگی فرد به فرد باید تبدیل به یک گفتمان عمومی شودمراسم اعتکاف در حرم مطهر رضوی‌ برگزار نمی‌شود / آستان قدس تابع تصمیم ستاد ملی کروناست

خاکسارقهرودی به نقش آستان قدس رضوی در ساخت 1000 واحد مسکونی ارزان قیمت برای محرومان حاشیه شهر مشهد اشاره کرد و افزود: آستان قدس رضوی 20هزار متر مربع از اراضی موقوفه را برای ساخت مسکن ویژه نیازمندان اهداء کرده تا شهرداری مشهد زیر ساخت‌های احداث این واحدهای مسکونی را تامین و سپس کمیته امداد امام خمینی(ره) اقدام به ساخت مسکن نماید.

وی ابراز امیداوری کرد که انشاءالله هر روز شاهد برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات منسجم از سوی مسئولان مربوطه در راستای محرومیت زدایی حاشیه شهر مشهد باشیم.

انتهای پیام/282/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محرومان حاشیه شهر مشهد تولیت آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۷۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سال گذشته به دستور وزیر امور خارجه و با مسؤولیت وزارت امور خارجه، نخستین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع)، با محوریت رفع مسائل زائران بین‌الملل برگزار شد و امسال نیز دومین نشست آن به میزبانی آستان قدس با حضور حجت‌الاسلام فقیه اسفندیاری، معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، علیرضا بیگدلی، معاون وزیر امور خارجه و حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در اتاق جلسات معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این جلسه نسبت به فضای ظرفیت بین‌الملل شهر مشهد مقدس و مزیت‌های نسبی این شهر به عنوان شهر بین المللی و همچنین برگزاری نخستین اجلاسیه سفرای کشورهای زائر فرست در مشهد بحث و تبادل نظر شد.

دیپلماسی زیارت، حضور آستان قدس رضوی در رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی و همچنین حضور مؤسسات فرهنگی در نمایشگاه‌های مشهد از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

همچنین از دیگر موضوعاتی که در این نشست بحث و تبادل نظر شد، در خصوص مردمی‌سازی بحث زیارت در کشورهای هدف بود که چگونه مؤسسات و تشکل‌های مردمی در اقصی نقاط جهان بویژه کشورهای هدف بتوانند در خصوص گسترش کمی و کیفی زیارت تلاش کنند و بتوانیم با بهره‌مندی از ظرفیت مردمی در خصوص گسترش امر زیارت گام‌های مثبتی برداریم.

کد خبر 6088522

دیگر خبرها

  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر