Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@22:51:05 GMT

سکه 100هزار تومان ارزان شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۷۵۵۶

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: قیمت طلا و سکه امروز کاهش یافت و نرخ هر قطعه سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان شد. ناطقان: ابراهیم محمد ولی در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: امروز هر قطعه سکه طرح جدید نسبت به روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت و ۱۰ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان فروخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مردم به علت عدم آشنایی به مسائل فنی، از خرید طلای آب شده و طلای خام خودداری کنند، همچنین برای خرید مصنوعات طلا، جواهر، نقره و سکه به واحد‌های صنفی دارای پروانه کسب مراجعه کنند.
 


محمدولی ادامه داد: نرخ اونس جهانی این روز‌ها رو به کاهش است به طوری که امروز نسبت به هفته گذشته بیش از ۵۰ دلار کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران تصریح کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۷۸ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان، طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار ، ربع سکه ۴ میلیون و ۳۰۰  هزار و سکه‌ یک گرمی ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان در بازار‌های داخلی معامله شد. برچسب ها: سکه ، ارزان ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سکه ارزان بازار ۱۰ میلیون هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۷۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان

آفتاب‌‌نیوز :

هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (۳۰ فروردین) بازار طلای تهران به ۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۴۱ میلیون تومان رسید.

امروز نیم سکه با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز، به قیمت ۲۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ربع سکه با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

سکه گرمی نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی، هفت میلیون و ۳۰۰ تومان قیمت خورد.

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار طلای تهران با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به قیمت سه میلیون و ۸۶۰ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز به ۲ هزار و ۳۷۹ دلار رسید.

 

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ | طلا کانال عوض کرد
  • فولکس واگن های ارزان می آید؟
  • مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید
  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • فولکس‌واگن‌های ارزان‌قیمت آماده ورود به بازار
  • طلای جهانی دوباره از جا برخاست
  • سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ گران شد یا ارزان ؟
  • حراج ۲۵۲ کیلو طلا به قیمت ۴ میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان
  • ۲۵۲ کیلو شمش طلا در هجدهمین حراج معامله شد
  • ۲۵۲ کیلو شمش طلا معامله شد