Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و نفت آبادان با پیروزی مقابل حریفان خود، جایگاه خود در رتبه‌های اول و دوم گروه الف را تثبیت کردند.

به گزارش ایسنا، در جریان بازی‌های هفته هفتم و هشتم از گروه الف لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، تیم‌های شهرداری گرگان و نفت آبادان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند تا همچنان رتبه‌های اول و دوم جدول را به خود اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی نخست امروز تیم شهرداری گرگان موفق شد در یک بازی نه چندان دشوار، با حساب ۷۸ - ۶۰ مس رفسنجان را شکست داد تا با کسب ۸ پیروزی متوالی از ۸ مسابقه صدرنشینی خود در گروه الف را تثبیت کند.

نتایج کوارترهای این بازی به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۱۲ - ۲۵ گرگان

کوارتر دوم: ۱۱ - ۹ مس

کوارتر سوم: ۱۲ - ۲۲ گرگان

کوارتر چهارم: ۲۵ - ۲۲ مس

در پایان این بازی، محمد جمشیدی فوروارد ملی‌پوش تیم شهرداری گرگان با کسب ۲۱ امتیاز، ۸ ریباند و ۶ پاس گل تاثیرگذاری ۲۳ را ثبت کرد و بهترین بازیکن زمین شد.

همچنین دربی خوزستانی‌های لیگ هم که عصر امروز برگزار شد که تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه ۶۳ - ۷۵ خانه بسکتبال خوزستان را شکست داد تا بعد از شهرداری گرگان در رتبه دوم‌ جدول‌ گروه الف قرار بگیرد.

نتایج کوارترهای این بازی:

کوارتر اول: ۱۱ - ۱۶ نفت

کوارتر دوم: ۹ - ۲۴ نفت

کوارتر سوم: ۲۳ - ۱۸ خانه بسکتبال

کوارتر چهارم: ۲۰ - ۱۷ خانه بسکتبال

در پایان این بازی، سالار منجی بازیکن پست چهار نفت با کسب ۱۸ امتیاز، ۱۱ ریباند و یک پاس گل دبل‌دبل کرد تا بهترین بازیکن زمین شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان گروه الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری

دور رفت مسابقات لیگ دسته دو بسکتبال کشور، عصر امروز با دیدار تیم‌های بسکتبال مهاباد و همدان در سالن دو هزار نفری مهاباد آغاز شد.

در این دیدار بسکتبالیست‌های مهابادی با اقتدار دو امتیاز این بازی را کسب کرده و ۸۹ - ۵۳ تیم حریف را شکست دادند.

در ادامه این رقابت‌ها فردا تیم‌های ایلام و همدان به مصاف هم می‌روند و روز جمعه هم تیم مهاباد به مصاف تیم بسکتبال ایلام خواهد رفت.

مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور در هشت گروه سه تیمی برگزار می‌شود که از هر گروه دو تیم صعود خواهند کرد و در پایان سه تیم به لیگ دسته یک کشور راه خواهند یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا؛ تقابل شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در نهایی
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام
  • تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • برد ناپلئونی زردها در دربی اصفهان/خواب عمیق ربیعی برای پیروزی
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال/ تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • لیگ NBA| لیکرز چگونه به پلی‌آف رسید؟
  • دربی نصف جهان؛ سپاهان محکوم به برد