Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا وحید شمسایی شامگاه چهارشنبه پس از برد تیمش مقابل اهورا بهبهان در لیگ برتر فوتسال کشور بیان کرد: از مردم خوب و درجه یک بهبهان که فوق العاده مهمان نواز بودند تشکر می‌کنم؛ یکی از آرزوهایم این بود که فضای بازی در این شهرستان را تجربه کنم که از نزدیک این موضوع را حس کردم و بسیار خوشحالم.

وی افزود: به لحاظ کیفت نوع بازی فوق العاده بودیم و از این بابت بسیار خوشحالم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثل مسابقات قبلی فرصت‌های زیادی داشتیم که آنها را هدر دادیم. ما در بازی های گذشته علاوه بر فرصت سازی، فرصت‌سوزی زیادی کردیم و امروز بالغ بر پنج بار توپ ما به دیرک دروازده اهورا خورد.

سرمربی تیم گیتی پسند گفت: معتقدم بازیکنان و کادر فنی تیم، باید با تفکرات هم بیشتر آشنا شویم و این موضوع نیاز به زمان دارد؛ ما روز به روز بهتر می‌شویم و بازیکنان مصدوم ما کم کم به شرایط ایده آل بدنی نزدیک می‌شوند. در این فصل بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم و داریم ولی خوشحالم که سه امتیاز این بازی را گرفتیم و با دست پر به خانه بر می‌گردیم.

وی افزود: چون تعداد بازی‌ها کم شده شانس صعود برای بسیاری از تیم‌ها وجود دارد. امتیاز تیم ها در هر ۲ گروه نزدیک به هم است و معتقدم تیم‌های انتهای جدولی هم شانس راهیابی به مرحله بعد را دارند.

شمسایی بیان کرد: از آنجا که در مرحله رفت و برگشت ۱۲ بازی انجام می‌شود اگر تیم بتواند پنج بازی خود را با برد پشت سر بگذارد، جزو تیم‌های صعود کننده به دور نهایی است همین تیم اهورا ۲ هفته پیش صدر جدول بود و امروز می‌بینید که در رده پنجم جدول قرار دارد.

وی گفت: معتقدیم که بازی به بازی بهتر می‌شویم؛ فلسفه مجموعه گیتی پسند این است که مرحله اول را با اقتدار بتوانیم بازی کنیم و نقاط ضعفمان را برطرف کنیم و در مرحله دوم که مرحله آخر است بتوانیم به اهدافمان برسیم. 

دیدار تیم های اهورا و گیتی پسند عصر روز چهارشنبه در بهبهان، با برتری سه بر یک تیم گیتی پسند به پایان رسید.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال فوتسال بهبهان خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال بهبهان لیگ برتر فوتسال فوتسال بهبهان خوزستان اخبار کنکور گیتی پسند تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۷۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران فردا ( پنج‌شنبه) و از ۱۲:۳۰ در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ به مصاف تیم ملی افغانستان خواهد رفت. جدالی هیجان انگیز و طعنه آمیز برابر تیمی که روی نیمکت خود از مربی‌ای ایرانی ( مجید مرتضایی ) بهره می‌برد و اسکلت اصلی آن‌ها را بازیکنانی تشکیل می‌دهند که در لیگ باشگاهی ایران به میدان می‌روند و تقریبا با سبک و تاکتیک ایرانی کاملا آشنا هستند. از این جهت، تب و تاب این مسابقه بسیار بالا رفته است.

دقایقی پیش، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۶ امروز به وقت بانکوک و به مدت یک ساعت، دومین و آخرین تمرین خود را پیش از نبرد حساس با افغانستان را برگزار کرد.

*در تمرین امروز تیم ملی فوتسال چه گذشت؟

۱- تمرین در سالن فوتسال FA Thailand برگزار شد، این سالن در ساختمان اصلی فدراسیون فوتبال تایلند قرار دارد.

۲- مسلم اولادقباد بهترین بازیکن آسیا در ۲۰۲۳ در اولین تمرین گروهی با آمادگی کامل حاضر شد و موفق به گلزنی شد که با تشویق سایر بازیکنان همراه شد.

۳- بازی تمرینی و گرم کردن به صورت ۸ نفره در فضای رقابتی و توام با کُری‌خوانی بازیکنان برگزار شد که تیم اصغرحسن‌زاده در این رقابت به پیروزی رسید.

۴- باقر محمدی و سعید مومنی دو گلر تیم ملی بسیار سرحال نشان دادند و در بازی تمرین و بعد از مهار هر ضربه برای بازیکنان کُری می‌خواندند.

۵- وجود پوستر «کارتون فوتبالیست‌ها» در لابی فدراسیون تایلند مورد توجه بازیکنان قرار گرفت.

۶- طبق پروتکل تمرین با کاور و توپ ویژه مسابقات انجام شد.

۷- شهاب سفال‌منش نکات فنی در خصوص تیم افغانستان و سبک بازی این تیم را با بازیکنان در میان گذاشت.

۸- وحید شمسایی سرمربی تیم دقایقی را به نرم‌ دوی دور زمین پرداخت. او هنوز هم به حفظ آمادگی جسمانی توجه ویژه‌ای نشان می‌دهد.

۹- سعید احمدعباسی به عادت همیشه در پایان تمرین به سمت چارچوب دروازه ضرباتی را نواخت. این کار‌ توسط مهاجمان برای تمرکز بیشتر در چارچوب‌شناسی انجام می‌شود.

۱۰- بازیکنان به همراه کادر فنی و تدارکات تیم بعد از پایان تمرین اقدام به جمع‌آوری بطری‌های خالی آب و مرتب کردن سالن کردند که با تشکر مسئول سالن همراه شد.

گزارش تصویری تمرین را در پی می بینید:

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود تایلند و جبران مافات عربستان
  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • عربستان از سد استرالیا گذشت
  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • راه هموار تیم هندبال مس کرمان برای قهرمانی در لیگ برتر
  • درخشش پسر دهه هشتادی شمسایی
  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • شمسایی: افغانستان تیم با استعدادی است
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • شانس بالای صعود بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا