Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها-رئیس سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: خوشبختانه هم اکنون در بخش بسیاری از مدارس این هوشمندسازی انجام شده و هوشمندسازی سایر کلاس‌های مدارس نیز در دستور کار قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، مهرالله رخشانی‌فر امروز در سفر به شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر در جنوب آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه اعتباراتی برای هوشمندسازی مدارس استان تخصیص داده می‌شود اظهار داشت: سیاست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس این است که در نقاط مختلف کشور برای هر مدرسه، یک کلاس درس هوشمندسازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: خوشبختانه هم اکنون در بخش بسیاری از مدارس این هوشمندسازی انجام شده و هوشمندسازی سایر کلاس‌های مدارس نیز در دستور کار قرار دارد.

مطالبه مردم سردشت بازسازی مدارس تخریبی است

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: هدف از دعوت رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس به جنوب استان این بود که بازدیدی توسط وی انجام شده و وضعیت شهرستان سردشت را از نزدیک درک کنند.

تفاهم‌نامه 80 میلیاردی هوشمندسازی مدارس محلات کم‌برخوردار مشهد امضا شدهوشمندسازی تجهیزات ترافیکی استان قزوین ضروری استسامانه‌های حمل و نقلی مازندران هوشمندسازی می‌شود

کمال حسین پور بیان کرد: خوشبختانه تاکنون امکانات مناسبی از لحاظ استانداردسازی در اختیار مدارس شهرستان سردشت قرار گرفته و تجهیزاتی به ارزش 10 میلیارد ریال خریداری شده اما از لحاظ بنا و ساختمان‌های آموزشی، برخی مدارس شهرستان سردشت از سال 91 حکم تخریب خورده و مطالبه اصلی مردم بازسازی این مدارس و گسترش سرانه فضای آموزشی است که باید انجام شود.

وی اظهار داشت: بی تردید تصمیمات مطلوبی از حیث بازسازی و بهبود وضعیت مدارس دو شهرستان سردشت و پیرانشهر پس از بازدید کلی از این مدارس انجام می‌شود. 

انتهای پیام/7548/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان نوسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضای آموزشی استان اردبیل پایین‌تر از میانگین کشوری است

ایسنا/اردبیل مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی استان اردبیل نسبت به میانگین کشوری پائین‌تر است، گفت: با همه کمبود اعتبارات و نیروی انسانی موفق شدیم در سال جاری به صد در درصد برنامه های مصوب خود در احداث و تحویل فضاهای آموزشی و پرورشی دست پیدا کنیم و مدارس را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم.

بهزاد محمدی خلفلو ۱۰ فروردین سال ۱۴۰۲ را سال پرخیر و برکتی در نهضت مدرسه سازی دانست و افزود: موفق شدیم ۲۱۷ کلاس درس را با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیارد تومان تکمیل کرده و تحویل آموزش و پرورش دهیم که این عملکرد سند افتخاری بر پیشانی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس اردبیل بوده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل ادامه داد: ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی جدید نیز در استان با همت خیرین و نوسازی مدارس در حال اجراست که یکی از این طرح‌های مهم دارالفنون با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال تکمیل است و از محل مسئولیت اجتماعی بانک عامل احداث شده و در قالب ۳۰ کلاس درس و سالن آمفی تئاتر و همچنین سالن ورزشی تحویل آموزش و پرورش می شود.

محمدی از اقدامات استان در تهیه و توزیع تجهیزات آموزشی و هنرستانی بیان کرد: قبل از پاسخ دادن به این سوال باید به صراحت بگویم که در دولت مردمی سیزدهم، جای جای استان اردبیل به کارگاه مدرسه سازی تبدیل شده و از شمال تا جنوب این استان ساخت و تکمیل واحدهای آموزشی در جریان است.

وی افزود: امسال در دو نوبت تجهیزات آموزشگاهی و هنرستانی تهیه و توزیع شده که در مجموع ۴۱ میلیارد تومان برای خرید و تهیه این تجهیزات آموزشی و هنرستانی هزینه شد تا در ابتدای سال تحصیلی و اسفندماه این امکانات و تجهیزات در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت که امیدواریم دانش آموزان از این تجهیزات و امکانات به بهترین شکل استفاده کنند.

این مقام مسئول وضعیت مشارکت خیرین مدرسه ساز در استان اردبیل در سال جاری اعم از تعهدات، میزان تحقق و سهم مشارکت های مردمی در فضاهای تحویلی را همانند همیشه افتخار آمیز توصیف کرد و گفت: استان اردبیل به وجود خیرین مدرسه ساز ایثارگر به خود می بالد و همواره از چهره هایی همچون مرحوم علیپور در سطح ملی و حتی بین المللی به نیکی یاد می شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان ادامه داد: با توجه به اینکه ۳۰ درصد مدارس احداثی در استان اردبیل خیرساز است ما تلاش کردیم تا فضاهای آموزشی و پرورشی نیمه تمام خیرساز را با تزریق اعتبارات دولتی تکمیل کرده و تحویل آموزش و پرورش دهیم و برای سال آینده نیز چنین هدف‌گذاری انجام شده تا با ارتقای مشارکت خیرین و احداث فضاهای آموزشی و پرورشی از محل مسئولیت اجتماعی نهادهای مختلف بتوانیم کمک کار نظام تعلیم و تربیت باشیم.

محمدی اضافه کرد: در حال حاضر ۷۳ فضای آموزشی و پرورشی خیرساز در سطح استان در حال اجراست و تعدادی از خیرین نیز در کنار ساخت مدرسه در مناطق پرتراکم دانش آموزی در خرید تجهیزات و امکانات آموزشی نیز آستین همت بالا زده اند تا بتوانند رضای الهی را کسب کنند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل بیان کرد: با توجه به نرخ رشد جمعیت دانش آموزی و پائین بودن سرانه آموزشی در استان اردبیل احداث ۲ هزار کلاس درس در سال های آینده پیش‌بینی شده تا بخشی از این واحدهای آموزشی از محل اعتبارات ملی و استانی و بخشی نیز به همت خیرین و مشارکت اجتماعی کارخانه ها و نهادهای عمومی غیردولتی اجرایی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرانه فضای آموزشی استان اردبیل پایین‌تر از میانگین کشوری است
  • ۲ هزار کلاس درس در استان اردبیل احداث می‌شود
  • بهسازی و شاداب سازی یک هزار و ۵۰۰ کلاس درس
  • احداث ۲۰۰۰ کلاس درس در اردبیل پیش بینی شده است
  • ۱۵۰ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان افزوده شد
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • ابلاغ آیین‌نامه استقرار مدارس و مراکز غیردولتی در مناطق، نواحی و محلات مختلف کشور
  • ابلاغ آیین نامه استقرار مدارس و مراکز غیر دولتی در مناطق، نواحی و محلات مختلف کشور
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی