Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - قرعه کشی مراحل چهارم و پنجم جشنواره همراه بانک ملت برگزار شد و در این قرعه کشی ها 200 جایزه 50 میلیون ریالی به قید قرعه به واجدان شرایط شرکت در قرعه کشی، تعلق گرفت.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  در قرعه کشی مرحله چهارم که با حضور اعضای هیات نظارت بر قرعه کشی برگزار شد، 100 جایزه 50 میلیون ریالی به قید قرعه به افرادی که در بازه زمانی اول تیرماه تا پایان مهرماه امسال نسبت به نصب همراه بانک ملت یا انجام تراکنش از طریق این سامانه اقدام کرده بودند، اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قرعه کشی مرحله پنجم نیز که پس از قرعه کشی مرحله چهارم برگزار شد، 100 جایزه 50 میلیون ریالی به افرادی که در بازه زمانی اول تیرماه تا پایان آبان ماه واجد شرایط شرکت در قرعه کشی جشنواره شده بودند، تعلق گرفت.
در مرحله نهایی این جشنواره هم که ویژه بازه زمانی اول تیرماه تا پایان آذرماه سال جاری خواهد بود یک جایزه یک میلیارد ریالی به قید قرعه به برنده خوش شانس این جشنواره تعلق خواهد گرفت.


منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: جایزه 50 میلیون ریالی قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای

نتایج تیم‌های ریکرو مردان و زنان کشورمان در مرحله اول کاپ جهانی شانگهای مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه 5 بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه 6 بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • قرعه کشی جشنواره نوروزی ۱۴۰۳ پاکشوما برگزار شد
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • مراحل هشت‌گانه تبدیل شدن ایران به ابرقدرت
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • پایان مرحله اول داوری بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی