Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@09:54:11 GMT

اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها در کرج و فردیس

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۷۸۵۸۸

اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها در کرج و فردیس

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویش پور با اعلام خبر اجرای طرح زوج فرد خودروها از درب منازل در شهرستان‌های کرج و فردیس اظهار داشت: پدیده وارونگی و پایداری هوا که غالباً در ماههای سرد سال اتفاق می‌افتد موجب بالارفتن شاخص‌های آلایندگی در سطح شهرهای استان به خصوص در کرج و فردیس شده و با تاکید استاندار محترم در چندین جلسه برگزار شده کارگروه اضطرار آلودگی هوا اقداماتی از جمله توقف عملیات عمرانی، جلوگیری از سوزاندن شاخ وبرگ ها، عدم استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه منتظر قائم و سیمان آبیک، تعطیلی معادن شن و ماسه و سایر اقدامات مصوب و اجرایی گردید اما شاهد آن هستیم که با استمرار شرایط این ورژن و عدم جابجایی هوا هر روز بر حجم آلودگی‌ها افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به همین دلیل و با توجه به اینکه طبق تحقیقات بعمل آمده عمده عامل آلودگی هوا در شهرها منابع متحرک می‌باشند علیرغم میل باطنی و در جهت حفظ سلامت عمومی مقرر گردید از فردا تا زمان پایین آمدن شاخص‌های آلودگی هوا، طرح تردد خودروها براساس شماره پلاک زوج و فرد از درب منازل از ساعت ۷ صبح با همکاری پلیس اجرایی می‌شود.
معاون استاندار تصریح کرد: از عموم هموطنان درخواست می‌کنم ضمن کاهش مصرف انرژی از جمله برق و گاز، برای حفظ سلامتی خود و دیگر همشهریان از تردد غیر ضرور خودداری نموده و حتی المقدور در این شرایط پر خطر برای جلوگیری از آسیب‌های جسمی در خانه بمانند.

کد خبر 5121944

منبع: مهر

کلیدواژه: علی درویش پور فردیس شهرستان کرج ویروس کرونا شیراز آمار کرونا کرمانشاه بوشهر آلودگی هوا گرگان شهرستان کرج شیوع کرونا شهرکرد دهه فجر لیگ برتر فوتبال ایران آیت الله مصباح یزدی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تمهیدات ترافیکی شب های قدر در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سرهنگ حمدالله رحمتی پورگفت: در شب های قدر از ساعت ۲۱ تا پایان ترافیک ماموران پلیس راهور به صورت ویژه معابر منتهی به محل برگزاری مراسم در مساجد، هیئات، امامزاده ها و اماکن مذهبی را تحت پوشش ترافیکی قرار داده تا تردد و عبور و مرور شهروندان تسهیل شود.

وی به رانندگان توصیه کرد با توجه به تاریکی هوا و تردد اغلب شهروندان با لباس تیره ضمن توجه کافی به جلو با سرعت مناسب حرکت کنند.

رحمتی پور همچنین از رانندگان خواست ضمن همکاری با پلیس راهور از توقف به صورت دوبله و محل‌های پارک ممنوع خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار حین سرقت در فردیس
  • اجرای تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در البرز
  • برگزاری محفل انس با قرآن در ندامتگاه فردیس
  • اجرای تمهیدات ترافیکی شب های قدر در البرز
  • تردد خودروها در محورهای ورودی استان بوشهر ۶ درصد کاهش دارد
  • تردد خودروها در ورودی های خراسان رضوی هشت درصد کاهش یافت
  • تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
  • افزایش ۱۵ درصدی تردد خودرو در استان
  • جاده چالوس یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • تمامی محورهای چهارمحال و بختیاری باز است