Web Analytics Made Easy - Statcounter

خاویر تباس، رئیس لالیگا هم در خصوص حواشی دیدار اوساسونا و رئال مادرید صحبت کرده است.

رئال مادرید هفته گذشته در شرایط جوی نامساعد به پامپلونا سفر کرد و مقابل اوساسونا قرار گرفت و در نهایت بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید، که در پایان با انتقاد شدید زیدان مواجه شد و سرمربی فرانسوی بر این باور بود که بازی نباید برگزار می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، حالا خاویر تباس به صحبت های سرمربی رئال مادرید واکنش نشان داده و می گوید:

شرح ماجرا از طرف رئال مادرید من را اذیت کرد. روز جمعه من بیش از 14 دقیقه با مدیر آنها صحبت کردم. من به او گفتم که اگر فکر می کنند تیم در این شرایط خیلی مضطرب است بهترین کار بازگشت به زمین تمرین و تلاش مجدد برای سفر در روز بعد است، که او مخالفت کرد. نمی دانم قبل از سفر چه اطلاعاتی به زیدان داده بودند. وقتی نتایج به نفع تیمی رقم نمی خورد، من بهانه های زیادی از سوی مربیان شنیده ام و این هم یکی دیگر از آن بهانه هاست.

من با فلورنتینو پرز تماس خواهم گرفت چرا که از اتفاقاتی که رخ داده خوشنود نیستم. تصمیم نهایی در خصوص سفر به پامپلونا توسط رئال مادرید گرفته شد.

 

اخبار داغ 

از کافه ای در مهرشهر کرج تا خیابانی در استانبول ترکیه / ردپای شرط بندها در نتایج پر نوسان تیم شهرستانی نشانه های همکاری با جادوگر در ورزشگاه خانگی تیم لیگ برتری! نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل لوکاکو مثل شکیل اونیل است و کیه لینی مثل یک مادر! نابودی اتومبیل فراری 300 هزار یورویی فدریکو مارکتی در کارواش / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۸۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید

ستاره برزیلی برای دومین ماه متوالی بهترین بازیکن تیمش شد.

طرفداری | وینیسیوس جونیور، وینگر برزیلی رئال مادرید عملکرد درخشان خود در ماه مارس را در ماه آوریل نیز تکرار کرد.

با اعلام باشگاه رئال مادرید، وینیسیوس جونیور بالاتر از سایر بازیکنان این تیم به عنوان بهترین بازیکن ماه رئال مادرید برگزیده شد. وینیسیوس جونیور در 4 بازی در ماه آوریل با پیراهن رئال مادرید، یک گل و سه پاس گل به نام خود ثبت کرد و عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی و بارسلونا داشت. این سومین جایزه بهترین بازیکن ماه رئال مادرید در سال 2024 برای وینیسیوس جونیور است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • خاویر تباس: اگر تکنولوژی خط دروازه بی‌نقص بود، از آن استفاده می‌کردیم
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم