Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، صابر پرنیان مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از دلایل قطع برق در تهران استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال در استان است و برودت هوا، افزایش مصرف گاز و کمبود گاز مصرفی برای نیروگاه‌ها از دیگر دلایل قطع برق در این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بسیاری از سرمایه‌گذارها برای راه‌اندازی و استخراج ارز دیجیتال به شرکت شهرک‌های صنعتی این استان مراجعه می‌کنند و با توجه به اینکه شهرک‌های صنعتی استان به سختی می‌تواند برق مورد نیاز خود را تأمین کند به هیچ‌کدام از درخواست‌ها را قبول نکرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با بیان اینکه هیچ ارز دیجیتالی در شهرک‌های صنعتی استان تهران استخراج نمی‌شود، ادامه داد: ما با اصل این کار به شکل قانونی مشکلی نداریم اما با توجه به اینکه زیرساخت لازم برای استخراج بیت‌کوین در شهرک‌های استان تهران وجود ندارد نمی‌توانیم به واحدهای صنعتی اجازه دهیم این کار را انجام دهند زیرا با این وجود دیگر واحدهای صنعتی با کمبود برق مواجه می‌شوند.

پرنیان بیان کرد: روز گذشته برق ۲۳۱۳ واحد صنعتی بدون اطلاع قبلی قطع شد که خسارات هنگفت و جبران ناپذیری را در پی دارد و این اقدام برای دومین بار است که از طرف اداره برق انجام می‌گیرد و شرکت شهرک‌های صنعتی به شکل جدی پیگیر موضوع و احقاق حق واحدهای صنعتی است.

وی با بیان اینکه اداره برق باید با اطلاع قبلی برق شهرک‌های صنعتی را قطع کند، افزود: طبق ماده ۲۵ قانون تسهیل کسب و کار، در صورت کمبود انرژی، شهرک‌های صنعتی نباید در اولویت قطع برق باشند و در تابستان و زمستان اولین جایی که در زمان کمبود انرژی از جمله برق، آب و گاز قطعی رخ می‌دهد شهرک‌های صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: واحدهای صنعتی می‌توانند با برآورد خسارت ناشی از قطع برق روز گذشته به ارگان‌های مربوطه مراجعه کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران استخراج ارز دیجیتال شهرک های صنعتی استان تهران شرکت شهرک های صنعتی شهرک های صنعتی واحدهای صنعتی قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۹۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین

رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی و زیربنایی شهرک صنعتی لیا گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده بیش از ۴۰ طرح عمرانی و زیربنایی برای توسعه و تقویت زیرساخت ها، تملک اراضی و تکمیل پروژه‌های در حال اجرا با اعتباری بالغ بر نه هزار میلیارد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان سرمایه گذاری می‌شود.

وی یادآور شد: اعتبارات یاد شده برای اجرای و تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی آراسنج، پست برق شهرک‌های صنعتی آراسنج و کاسپین، شبکه مخابرات فاز چهار و پنج شهرک صنعتی کاسپین و توسعه لیا، شبکه گاز فاز توسعه شهرک صنعتی خرمدشت، شبکه گاز و برق فاز پنج شهرک صنعتی کاسپین، اجرای شبکه آب و برق شهرک تخصصی انرژی خورشیدی شال، راه سازی، جدول گذاری و آسفالت بلوارها، خیابان‌ها و معابر تعدادی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه خواهد شد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با بیان اینکه سرمایه گذاری‌های دولت برای آماده سازی اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نقاط مختلف استان امکان جذب سرمایه گذاران را در بخش تولید فراهم خواهد کرد، ادامه داد: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، بستر لازم برای جذب سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان خوشبختانه ایجاد شده است.

صفاری اضافه کرد: سال گذشته حدود ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه شد.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی، دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

حدود هزار واحد تولیدی بهره بردار در شهرک‌های صنعتی قزوین مستقر هستند و به همین تعداد نیز طرح تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان در مراحل مختلف ساخت و ساز قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • استخراج معدن نفرایت کابل واگذار شد