Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، گفت: یک هزار و 332 مدرسه با جمعیت زیر 50 نفر دانش آموز از اول بهمن ماه به صورت حضوری دایر هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، ایرج بیت اللهی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا آموزش و پرورش استان با استناد به بخشنامه وزارت آموزش و پرورش، افزود: مطابق بخشنامه ارسالی از مقام عالی وزارت، تمام مدارس با جمعیت زیر 50 نفر، روند آموزشی آنها از اول بهمن ماه به صورت حضوری پیگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مدیران تمامی مدارس دارای جمعیت زیر50 نفر، باید قبل از حضور دانش آموزان، شرایط و پروتکل های بهداشتی را برای تحصیل فراهم کنند.

بیت اللهی ادامه داد: این بازگشائی مدارس شامل تمام مدارس ابتدائی، متوسطه دوره اول و دوره دوم، هنرستان های کار دانش و فنی و حرفه ای دارای جمعیت زیر 50 نفر می شود و مدارس استثنائی و کلاس های پیش دبستانی با توجه به شرایط حساس دانش آموزان آنها، مجاز به آموزش حضوری نیستند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اهمیت یادگیری در سالهای نخستین مدرسه، اظهار داشت: آموزش دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدائی در همه مدارس با جمعیت بالای 50 نفر نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از اول بهمن ماه 99 به صورت حضوری می باشد. 

بیت اللهی همچنین گفت: پودمان های مهارتی و عملی همه دانش آموزان هنرستانهای کاردانش و فنی و حرفه ای با هدف تحقق یادگیری مطلوب هنرجویان، به صورت حضوری برگزار می شود.

وی در پایان تاکید کرد : بازدید و نظارت مستمر در دوران آموزش حضوری باید با جدیت دنبال گردد و تلاش می شود کمک سرانه بهداشتی به مدارسی که آموزش آنها حضوری هستند، پرداخت شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازگشایی مدارس صورت حضوری آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر آموزش و پرورش خوانسار در نشست شورای آموزش این شهرستان گفت: در پویش سپاس از معلم دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان در مدارس خوانسار به برگزاری برنامه‌های فرهنگی پرداختند.
مرتضی گرجی افزود: ۴۸ واحد آموزشی درشهرستان فعال است که فرسوده بودن برخی از مدارس و کمبود کادر آموزشی از عمده مشکلات سال آموزشی جدید در خوانسار بوده است.
وی گفت: آسفالت محوطه مدرسه شهیدان سقایی و رفعتی خوانسار و استحکام بخشی دبیرستان مفتح شهر ویست از جمله مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش در راستای حل مشکلات این دو واحد آموزشی است.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار