Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بارسلونا از پیروزی تیمش گفت. 

رونالد کومان از پیروزی بارسلونا در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا مقابل رئال سوسیداد می گوید. 

به گزارش طرفداری و به نقل از Barcacntre، بارسلونا در چارچوب نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا 2021 توانست با ارائه یک نمایش پرهیجان، در ضربات پنالتی مقابل رئال سوسیداد به برتری برسد و به فینال راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رونالد کومان، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پس از این بازی حاضر شد و از عملکرد شاگردانش گفت:

پنالتی پویگ

 اسامی چهار نفر را نوشته بودم. از بچه ها پرسیدم چه کسی می خواهد پنالتی آخر را بزند؟ خود ریکی آن را درخواست کرد، مصمم و با اراده.

هافبک ها 

هافبک های ما باید در زمین حریف حضور داشته باشند و خوشبختانه دی یونگ در مسیر درستی قرار دارد و امروز هم گلزنی کرد.

شرایط مسی 

حضور مسی در فینال؟ نمی دانم، باید صبر کنیم و ببینیم.

عملکرد عالی تراشتگن 

تراشتگن کلید (پیروزی) ما بود. او 3 پنالتی نخست حریف را دفع کرد کمک زیادی در راه رسیدن به فینال به ما رساند.

 بازیکنان ذخیره

به این تیم بسیار افتخار می کنم. بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم و مهم است بازیکنان ذخیره با عملکردی قدرتمند داشته باشیم.

آرائوخو 

آرائوخو در مدتی کوتاه توانسته پیشرفت زیادی داشته باشد، به خصوص در حفظ خونسردی و شخصیتش. او علاوه بر این کیفیت بازی با پایش را هم بالاتر برده است. رونالد در مسیر خوبی قرار گرفته و البته که هنوز هم جا برای پیشرفت دارد؛ او به مانند مینگزا آینده این باشگاه محسوب می شود.

حریف مورد علاقه در فینال 

حریف مورد علاقه مان در فینال؟ اهمیتی به این موضوع نمی دهم. من قهرمانی را می خواهم. هر دو تیم تا پایان بازی فشار را تحمل کردند. این بازی برای بازیکنانی که تاکنون در نیمه نهایی بازی نکرده بودند بسیار حائز اهمیت بود، چون تجربه زیادی برای شان به ارمغان می آورد.

دمبله 

دمبله از لحاظ جسمانی اوضاع خیلی خوبی دارد. او به خوبی از مصدومیت خود برگشته و امروز هم توانست 120 دقیقه بازی را تحمل کند. عثمان در عمق و مصاف های تک به تک کمک زیادی به تیم ما می کند.  

اخبار داغ 

از کافه ای در مهرشهر کرج تا خیابانی در استانبول ترکیه / ردپای شرط بندها در نتایج پر نوسان تیم شهرستانی نشانه های همکاری با جادوگر در ورزشگاه خانگی تیم لیگ برتری! نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل لوکاکو مثل شکیل اونیل است و کیه لینی مثل یک مادر! نابودی اتومبیل فراری 300 هزار یورویی فدریکو مارکتی در کارواش / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات شیاطین از کابوس کاونتری و صعود به فینال

منچستریونایتد با پیروزی دشوار مقابل تیم شگفتی‌ساز فصل "کاونتری" در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی باشگاه‌های انگلیس به فینال این رقابت‌ها صعود کرد تا حریف منچسترسیتی شود.

به گزارش تابناک ورزشی، منچستريونايتد و کاونتری امشب در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی باشگاه‌های انگلیس روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند.

یونایتد، تیمی که در این فصل عملکرد پر فراز و نشیبی را در جزیره پشت سر گذاشته است، شروعی خوب در این مسابقه داشت. اسکات مک‌تامینی در دقیقه ۲۳شیاطین سرخ را پیش انداخت. در ادامه نیز هری مگوایر در دقیقه ۱+۴۵ و برونو فرناندز در دقیقه ۵۸ برای شیاطین سرخ گلزنی کردند.

در حالی که همه تصور می‌کردند منچستریونایتد به راحتی پیروزی میدان شده و به فینال راه پیدا کرده است، ورق بازی به یک‌باره برگشت و کاونتری در ۱۵ دقیقه دست به آتش‌بازی زد.

الیس سیمس در دقیقه ۷۱، اوهاره در دقیقه ۷۹ و هاجی رایت در دقیقه ۵+۹۰ گل‌های کاونتری را به ثمر رساندند تا بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود.

در دقیقه ۱۲۰ کاونتری گل زد اما داور آفساید گرفت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در نهایت در پنالتی، شیاطین سرخ موفق شدند با نتیجه چهار بر ۲ به پیروزی برسند. با این نتیجه، منچستر یونایتد در فینال جام حذفی انگلیس که پنجم خرداد برگزار می‌شود، به مصاف همشهری یعنی منچسترسیتی خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)
  • نجات شیاطین از کابوس کاونتری و صعود به فینال
  • مگوایر: همه چیز دست به دست هم داده بود تا کاونتری به فینال برسد
  • تن‌هاخ: شانس داریم که سیتی را در فینال ببریم
  • اونانا: به فینال رفتیم، فقط این مهم است
  • یونایتد مرد و زنده شد/ همسایه‌ها به فینال جام حذفی انگلیس رسیدند
  • منچستریونایتد حریف سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • منچستریونایتد حریف من‌سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • اتهام بزرگ در لیگ برتر: داور VAR طرفدار حریف بود!