Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت های جام حذی آلمان، بایرن مونیخ در خانه هولستین کین به میدان رفت و پس از تساوی دو بر دو در وقت های قانونی، در ضربات پنالتی شکست خوردند و ناباورانه از دور مسابقات کنار رفتند.

در این بازی گنابری 14 و سانه 47 برای بایرن گل زدند و گلزنان هولستین کین هم بارتلز 37 و وال 5+90 بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت پس از تساوی در وقت های معمول، در ضربات پنالتی ضربات بازیکنان هولستین کین به گل مبدل شد اما روکا پنجمین پنالتی بایرن را از دست داد تا باوارایی ها حذف شوند.

هولستین کین با این برد راهی مرحله یک هشتم نهایی بوندس لیگا شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ آلمان جام حذفی بایرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۷۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک قهرمانی درسی برای فرهنگ هواداری/ استقلال و پرسپولیس از بایرن مونیخ بزرگ‌تر هستند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بایرن مونیخ در اقدامی جالب توجه و پند آموز قهرمانی لورکوزن در آلمان را تبریک گفت. مونیخی‌ها ۱۱ سال قهرمان بوندس‌لیگا شده بودند و لورکوزن توانست سنت شکنی کرده و به قهرمانی‌های پی در پی پرافتخارترین تیم آلمان پایان دهد.

از طرفی این اولین قهرمانی لورکوزن در بوندس‌لیگا بود. تیمی که با ژابی آلونسو واقعاً هنرنمایی کرده و هفته‌های متمادی در فوتبال آلمان بدون شکست باقی ماند. بعد از قهرمانی سزاوارانه لورکوزن باشگاه بایرن مونیخ در اقدامی جالب این قهرمانی را به رقیب خود تبریک گفت تبریکی که می‌تواند برای تمام باشگاه‌های ما یک درس بزرگ تلقی شود.

مونیخی‌ها البته از فضای مجازی و توهین‌های احتمالی هوادارانشان نترسیدند که تبریک گفتند. در ایران اما واقعاً فرهنگ چنین کارهایی وجود ندارد و اگر به فرض دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قهرمانی را به رقیب دیرینه خوئ تبریک بگوید با موج عظیم حملات هواداران خود مواجه خواهد شد.  اینجا این سوال ایجاد می شود که استقلال و پرسپولیس از بایرن مونیخ بزرگ تر و مطرح تر هستند؟ در واقع فرهنگ هواداری در آلمان با ایران متفاوت است و بیشتر از باشگاه بایرن مونیخ باید به هواداران این تیم آفرین گفت که مشکلی با قضیه تبریک گفتن به تیم رقیب ندارند.

در فوتبال اروپا بارها بارها شاهد بوده‌ایم که تیم‌ها برای قهرمان تونل افتخار می‌زنند و هیچ مشکلی هم بابت این قضیه وجود ندارد اما اصل ماجرا این است که فرهنگ فوتبال در اروپا با ایران فرق می‌کند و متاسفانه در ورزشگاه‌های خودمان و فضای مجازی شاهد مسائلی هستیم که اصلاً انتظار تبریک گفتن به رقیب و زدن تونل افتخار را نداریم! کافی است رفتارهای برخی از مربیان و مصاحبه‌های آنها را ببینید و یا سری به پیج‌های هواداری در فضای مجازی بزنید تا با ما هم عقیده شوید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار کروس به رئال: بایرن خیلی خطرناک است
  • انتقام رئال از منچسترسیتی به روش ایتالیایی/ بایرن با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال و بایرن مونیخ راهی نیمه‌نهایی شدند
  • حذف قهرمان دوره قبل، رسیدن رئال و بایرن به مرحله نیمه نهایی
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • رئال مادرید از منچسترسیتی انتقام گرفت و حریف بایرن شد
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ 0 - 0 آرسنال
  • تبریک قهرمانی درسی برای فرهنگ هواداری/ استقلال و پرسپولیس از بایرن مونیخ بزرگ‌تر هستند؟
  • فلوریان ویرتس بخشی جدایی ناپذیر از برنامه‌های بایرن مونیخ