Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آرش نواب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش استان برای گسترش فرهنگ مصرف بهینه انرژی با مشارکت دانش آموزان یزدی، امضاء شد.

 او ضمن اشاره به فعالیت‌های سال‌های اخیر در حوزه فرهنگ سازی، افزود: اگر امروز در حوزه فرهنگ سازی هزینه کنیم در آینده برای تولید برق کم‌تر هزینه خواهیم کرد و کمک شایانی به اقتصاد کشور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نواب رعایت الگوی مصرف برق را نیازمند آموزش همگانی دانست و متذکر شد: سنین تحصیل در مقطع ابتدایی، بهترین زمان برای فرهنگ سازی و آموزش غیر مستقیم دانش آموزان است.

این مسئول چالش بزرگ امروز کشور را مصرف نامطلوب و بی رویه انرژی خواند و گفت: متاسفانه خاموشی‌های روز‌های اخیر در سطح کشور دلیل کمبود سوخت گاز نیروگاه‌ها و مصرف نامتعارف این انرژی است.

او فراگیری سریع، اثربخش و اشاعه فرهنگ صحیح مصرف بهینه در خانواده‌ها را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: موضوع مدیریت مصرف انرژی هم برای تابستان و هم برای فصل زمستان یک ضرورت و رعایت الگوی مصرف دارای اهمیت ویژه‌ای است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به قابلیت‌های اپلیکیشن برق من، ارائه خدمات به صورت الکترونیک و بدون نیاز به مراجعه به دفاتر و مدیریت‌های برق را از مزیت‌های آن برشمرد.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع برق مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۰۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنش‌های ناشی از کمبود برق کاهش می‌یابد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از خانه ملت عبدالعلی رحیمی مظفری در تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی افزود: خبر خوب وزیر نیرو داشتن آب به اندازه کافی در نیروگاه‌های آبی و پیش‌بینی ادامه بارندگی‌ها بود که منجر به تولید برق حداکثری در نیروگاه‌ها و کاهش تنش‌های کمبود برق خواهد شد.

وی اضافه کرد: ارائه برنامه‌های مدون وزارت نیرو برای مدیریت مصرف برق در تابستان ۱۴۰۳ و مدیریت شدت مصرف انرژی از دیگر موارد مورد تاکید نمایندگان بود .

دیگر خبرها

  • بازتعریف یارانه بنزین به فرد جهت بهینه کردن مصرف بنزین، کاهش هدررفت و مقابله با قاچاق
  • ضرورت مصرف بهینه و جلوگیری از هدر رفت منابع آب موجود شفت
  • ابعاد وعده صادق برای دانش‌آموزان تشریح شود
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • حضور روحانیون در مدارس تیزهوشان برای تقویت اعتقادات نخبگان
  • تنش‌های ناشی از کمبود برق کاهش می‌یابد
  • دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا
  • جداسازی طیف اوتیسم از گروه کم توان ذهنی/متناسب سازی محتوای درسی برای دانش آموزان اوتیسم+فیلم
  • تربیت نسل مومن و انقلابی در گرو همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش است
  • ایجاد مدارس وابسته به حوزه علمیه در استان هرمزگان از ابتدای مهرماه