Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنجی گفت: طرح بزرگ «شکوه مادری» به همت کانون بانوان و خانواده آستان قدس رضوی استان چهارمحال و بختیاری و با هدف ترویج و حفظ گفتمان فرزند آوری و ایجاد حفظ کرامت ارزشمند نقش مادری با همکاری کانون فرهنگی هنری قدسیان ارجنک برگزار شد.

«فرزانه گنجی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: طرح بزرگ «شکوه مادری» به همت کانون بانوان و خانواده آستان قدس رضوی استان چهارمحال و بختیاری و با هدف ترویج و حفظ گفتمان فرزند آوری و ایجاد حفظ کرامت ارزشمند نقش مادری با همکاری کانون فرهنگی هنری قدسیان ارجنک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قدسیان مسجد فاطمه زهرا (س) ارجنک بابیان اینکه در مرحله اول طرح بزرگ «شکوه مادری» بیش از ۱۲۰ نفر شرکت کردند افزود: این طرح با هدف تجلیل از مادران دارای سه فرزند و بیشتر، مادران زیر ۴۰ سال و مادران فعال در عرصه های اجتماعی فرهنگی سیاسی علمی اقتصادی برگزار شد.

 

وی اذعان داشت: این برنامه برای تمام مادران دارای شرایطی همچون اعتقاد به ارزش‌های اسلامی و دارای سه فرزند هستند با اولویت‌بندی و سن ازدواج و حافظ ارزش‌های اسلامی اجرا شد.

 

مسئول و رابط کانون بانوان و خانواده آستان قدس رضوی چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: هدف از برگزاری این برنامه را کمک به ترویج و حفظ گفتمان فرزند آوری و ایجاد حفظ کرامت ارزشمند نقش مادری اعلام کرد.

 

گنجی بابیان اینکه طرح بزرگ «شکوه مادری» از سوی آستان قدس رضوی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در چهارمحال و بختیاری برگزار شد گفت: بیش از ۱۲۰ نفر از هفت شهرستان شهرکرد، فارسان، بروجن، لردگان، کیار، بن و سامان در این طرح شرکت کردند.

 

وی یادآور شد: شناسایی مادران و دریافت مشخصات در طرح بزرگ «شکوه مادری» به دلیل شیوع بیماری کرونا در بستر فضای مجازی برگزار شد.

 

گنجی خاطرنشان کرد: مرحله نهایی طرح بزرگ «شکوه مادری» بهمن سال جاری در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: حافظ ارزش های اسلامی میلاد حضرت فاطمه زهرا س طرح شکوه مادری فرزند آوری سن ازدواج آستان قدس رضوی فضای مجازی استان چهارمحال و بختیاری آستان قدس رضوی شکوه مادری برگزار شد طرح بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد

سرهنگ جمشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این برنامه با هدف تجدید عهد و پیمان با شهدا و حفظ، تقویت سلامت روح و جسم کارکنان سپاه استان و به مناسبت گرمیداشت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شده است.

وی افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت و کارگاه‌های آموزشی به مناسبت هفته سلامت و هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مختلف سپاه وبسیج چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید

همایش پیاده روی خانوادگی در شهرکرد برگزار می‌شود

سرهنگ جمشیدی اضافه کرد: کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز مسیر جاده سلامت تا تپه نورالشهدای شهرکرد را پیموده و با قرائت زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام، با آرمان‌های والای شهیدان تجدید عهد و پیمان کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر
  • شاد، اما خسته!
  • شاد اما خسته
  • زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان
  • فرصت خرید بسته مادران دارای فرزند زیر دو سال تا یکم خرداد
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری