Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@12:18:19 GMT

دمشق: مصمم به آزادسازی جولان اشغالی هستیم

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۱۴۹۷

دمشق: مصمم به آزادسازی جولان اشغالی هستیم

وزارت خارجه سوریه در واکنش دمشق به حملات صهیونیست‌ها به دیرالزور تأکید کرد که این حملات، بیانگر هماهنگی و توافق با تروریستهاست.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه سوریه با ارسال نامه‌هایی به دبیر کل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت، حمله بامداد روز گذشته رژیم صهیونیستی به استان دیرالزور را محکوم کرد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از این نهاد سوری گزارش داد، تجاوز صهیونیستها به دیرالزور، «با اقدامات تروریستی، مجرمانه و سرکوبگرانه شبه‌نظامیان نیروهای دموکراتیک [وابسته به آمریکا] علیه ملت سوریه در الحسکه، دیرالزور  رقه همزمان بوده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دمشق تأکید کرد، این حملات و اقدامات، تحت حمایت دولت آمریکا و ائتلاف موسوم به ضد داعش قرار دارد و بیانگر هماهنگی مشخص و علنی برای اجرای پروژه‌های آمریکا و برخی از کشورهای مزدور است.

بیشتر بخوانید:

پشت‌پرده ناامنی‌ها در جنوب و جنوب شرق سوریه چیست؟ کمک ترکیه و تروریست‌ها به اسرائیل برای حمله به سوریه

این نهاد سوری ادامه داد، حملات هوایی رژیم صهیونیستی همچنین با جنایات گروههای تروریستی در مناطق مختلف سوریه همزمان است؛ حملاتی که باعث کشته و زخمی شدن شماری از شهروندان سوری شده است.

وزارت خارجه سوریه خاطر نشان کرد، همزمانی این حملات، بیانگر نوعی توافق و هماهنگی بین تمامی طرفهای متخاصم با سوریه است که بخشی از خاک این کشور را اشغال و حاکمیت و ثبات سیاسی آن را نقض کرده‌اند.

دمشق همچنین تأکید کرد، صهیونیستها و کشورهای متخاصم با سوریه برای اجرای طرحهای خود، تقسیم کار کرده‌اند تا از این طریق، از تروریسم تکفیری و تحقق برخی از پروژه‌های تجزیه‌طلبانه حمایت کنند.

این نهاد سوری تصریح کرد که با کمک کشورهای دوست و همپیمان خود مصمم است خاک خود را پس گرفته و آن را از دست تروریسم آزاد و مناطق تخریب شده را بازسازی کند.

دمشق در پایان تأکید کرد، ملت سوریه به دشمنان خود اجازه نخواهد داد که اهداف خود را محقق کنند و امروز بیش از هر زمان دیگری مصمم هستند که جولان اشغالی را پس بگیرند و در برابر تروریسم پیروز شوند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی وزارت خارجه سوریه رژیم صهیونیستی اخبار داغ سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله اسرائیل به حومه دمشق پایتخت سوریه

منابع نظامی سوری از فعال شدن پدافند دفاعی سوریه در حومه دمشق و رهگیری تعدادی از موشک‌هایی خبر دادند که گفته می‌شود از سوی رژیم اسرائیل شلیک شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع نظامی سوری از فعال شدن پدافند دفاعی سوریه در حومه دمشق و رهگیری تعدادی از موشک‌هایی خبر دادند که گفته می‌شود از سوی رژیم اسرائیل شلیک شده است.

پترسون در دمشق؛ فرستاده سازمان ملل یا شریک در تحریم سوریه؟تجاوز رژیم صهیونیستی به حومه دمشقانفجار مهیب در منطقه زینبیه دمشق/تایید تجاوز جدید اسرائیل به سوریه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از حمله سنگین تل‌آویو به سوریه
  • جزییات جدید از حمله سنگین تل آویو به سوریه+فیلم
  • حمله جدید اسرائیل به سوریه / رویترز : 33 کشته
  • حمله اسرائیل به حومه دمشق پایتخت سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور
  • شلیک بیش از ۵۰ موشک از لبنان به سمت الجلیل و جولان اشغالی
  • جزئیات حملات آمریکایی‌ها به مناطق مسکونی در غرب استان دیرالزور + نقشه میدانی و عکس
  • شهادت پاسدار ایرانی در حملات رژیم صهیونیستی به سوریه + عکس