Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ مسابقه ارائه سه دقیقه‌ای پایان‌نامه ویژه دانشجویان و دانش‌آموختگان کارشناسی‌ارشد و دکتری دانشگاه تهران برگزارمی‌شود. این مسابقه با هدف تقویت مهارت‌های ارتباطی، تبدیل ایده به محصول، تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه و ترویج علم و فناوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان علاقمند می‌توانند برای شرکت در این مسابقه مطابق شیوه‌نامه نسبت به تهیه فایل ارائه ویدئویی سه دقیقه‌ای از پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد یا رساله دکتری خود اقدام و آن را به همراه سایر مدارک مندرج در شیوه‌نامه حداکثر تا ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۹ در بخش مربوط به این مسابقه در سامانه جشنواره‌ها و مسابقات اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران به آدرس culfest.ut.ac.ir بارگذاری کنند.

لازم به ذکر است، آثار ارسالی در گروه‌های پنج‌گانه فنی و مهندسی، هنر، علوم انسانی، علوم پایه و کشاورزی، منابع طبیعی، محیط‌زیست و دامپزشکی بر اساس معیارهای مندرج در شیوه‌نامه مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. به برگزیدگان این مسابقه، لوح تقدیر و هدایای نقدی اهدا خواهد شد و بر حسب ظرفیت اعلامی از سوی جهاد دانشگاهی به مرحله منطقه‌ای معرفی می‌شوند. همچنین از پایان‌نامه‌های برگزیده برای انتشار در قالب کتاب حمایت ‌خواهد شد.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1087511 برچسب‌ها دانشگاه تهران کاربردی کردن پایان نامه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه تهران کاربردی کردن پایان نامه پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت امور خارجه لبنان، بعدازظهر امروز چهارشنبه، در بیانیه‌ای اعلام کرد از طریق هیئت اعزامی خود به مقر سازمان ملل متحد، رونوشتی از ۲۲ نامه و شکوائیه علیه اسرائیل را برای دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت ارسال کرده است.

براساس این بیانیه، در این شکوائیه‌ها به نقض قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت توسط اسرائیل اشاره شده و در عین حال، از اعضای شورای امنیت خواسته شده تجاوزات اسرائیل را محکوم کنند و جلوی نقض حاکمیت لبنان توسط اسرائیل و ایجاد جنگی گسترده در منطقه را بگیرند.

در این شکایت‌نامه‌ها همچنین پاسخ مفصل لبنان به ادعا‌های اسرائیل که در آنها بیروت به نقض قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت متهم شده بود، ارائه شده است.

این بیانیه پس از آن صادر شد که جنگنده‌های اسرائیلی، بامداد چهارشنبه، با حمله به یک مرکز پزشکی در جنوب لبنان ۷ شهروند این کشور را به شهادت رساندند و چند نفر دیگر را مجروح کردند.

مقاومت اسلامی لبنان در پاسخ به این حمله، شهرک اسرائیلی «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی را با ده‌ها راکت مورد حمله قرار داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون/ دارندگان مدارک حوزوی معادل ارشد امکان ورود ندارند
  • اعلام شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه الزهرا(س)
  • مراسم احیای شب‌های قدر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • رقابت ستاره‌ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون
  • مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • اعلام آخرین ملهت ثبت نام در بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال
  • انتخاب ۲ پایان نامه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور
  • لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن