Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا راشکی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در این رزمایش چهار هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا در مهرستان توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در راستای مبارزه با ویروس کرونا توزیع بیش‌از سه هزار بسته بهداشتی در قالب طرح «احسان سلامت» انجام شده است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام( ره) سیستان و بلوچستان افزود: بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، ژل ضد عفونی، مواد ضدعفونی کننده به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان و بسته‌های غذایی به ارزش۴۰۰ میلیون تومان برآوردشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی را ۱۵ گروه‌ جهادی، خیری و سازمان مردم نهاد بومی منطقه در نقاطی که شناسایی شده است بر عهده دارند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان بسته حمایتی ویروس کرونا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مهرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان بسته حمایتی ویروس کرونا سیستان و بلوچستان بسته حمایتی ویروس کرونا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مهرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی، مصطفی موسوی ازغندی اظهار کرد: همایش یادواره شهدای حرم رمضان، شهید اصلانی و شهید دارایی برگزار و ۱۰۰۰ بسته سبد کالا در پهنه شهید دارایی محدوده شهرک شهید رجایی و باهنر و اطراف توزیع شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی، ارزش هر بسته معیشتی را یک میلیون تومان عنوان کرد و گفت: اقلام این بسته‌ها شامل برنج، روغن، رب، حبوبات و… است.

وی افزود: در طرح اطعام‌مهدوی که ماه مبارک رمضان در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود، طبخ و توزیع ۶ میلیون غذای گرم و افطاری ساده به همراه تهیه و توزیع ۲۵۰ هزار بسته معیشتی با همکاری مراکز نیکوکاری، مشارکت خیرین، مساجد و حسینیه‌ها پیش بینی شده است.

موسوی تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا امروز (۱۶ رمضان) یک میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده طبخ و ۱۷۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی بیان کرد: ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده بین ۵۰۰ تا یک میلیون تومان برآورد شده است که با مشارکت خیرین و مراکز نیکوکاری تهیه شده است.

وی گفت: ۵۴۰ آشپزخانه در طرح اطعام مهدوی مشارکت دارند.

گفتنی است؛ در کنار برپایی سفره‌های افطاری ساده، برنامه‌های فرهنگی از جمله برگزاری محفل انس با قرآن، اهدای ادعیه و قرآن، سخنرانی مذهبی و … برای خانواده‌های تحت حمایت اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند
  • توزیع ۳هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی
  • هزار و صد بسته کمک‌های مومنانه در اشتهارد توزیع شد
  • توزیع بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمان
  • توزیع بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی درکرمان
  • قطعی شدن چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو
  • تدارک تمهیدات ایمنی و بهداشتی برای حضور خانواده‌ها در محفل قرآنی