Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، با توجه به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر اصلاحات و شغل محل‌های جدید مربوط به دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی کشور سال ۱۳۹۹ و  استقبال داوطلبان و همچنین هماهنگی با سازمان سنجش آموزش کشور، زمان ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت تا روز جمعه  ۲۶ دی ماه ۹۹ تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شده است و متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا جمعه ۲۶ دی ماه ۹۹، نسبت به ویرایش کد رشته محل انتخابی خود اقدام کنند؛ لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام، به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

لازم به ذکر است، تا پایان روز چهارشنبه ۲۴ دی ماه ۹۹،  ۱۵۰هزار نفر در این آزمون نام‌نویسی کرده‌اند.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1087534 برچسب‌ها وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آزمون استخدامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آزمون استخدامی آزمون استخدامی وزارت بهداشت ثبت نام دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، با توجه به درخواست دانش‌آموزان و اولیاء آنان، مهلت ثبت نام در مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی که قبلاً تا ۲۸ فروردین معین شده بود، سه روز دیگر تمدید شد و تا روز ۳۱ فروردین دانش‌آموزان مهلت دارند ثبت نام خود را انجام دهند.
همچنین روز‌های ۲۹ تا ۳۱ فروردین، امکان ویرایش ثبت نام برای کسانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند وجود خواهد داشت.
پس از پایان مهلت ثبت نام دانش آموزانی که ثبت نام خود را قطعی نکرده و وجه را پرداخت ننموده‌اند، از سامانه ثبت نام حذف می‌شوند.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • تمدید مهلت نام نویسی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی