Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات مجمع شرکت سرمایه گذاری سهامداران غیرمستقیم عدالت استان یزد برای تعیین اعضای هیات مدیره امروز( پنجشنبه )به صورت الکترونیکی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، سهامداران، وکیل و یا قائم مقام قانونی صاحبان سهام شامل افراد حقیقی و حقوقی در این انتخابات شرکت کردند.

بر اساس دستورالعمل ابلاغی برای برگزاری انتخابات مجمع می بایستی حدود ۵۰ درصد سهامداران غیرمستقیم سهام عدالت در سامانه سجام ثبت نام کرده باشند تا بتوانند در انتخابات شرکت کنند و یزد حد نصاب لازم را برای برگزاری مجمع کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قانون در صورتی که ۵۰ درصد سهامداران در  این دوره انتخابات شرکت نکنند دور دوم انتخابات با هر تعداد شرکت کننده برگزار می شود.

۶۲۰ هزار نفر در یزد دارای سهام عدالت هستند که ۲۷ درصد آنها روش غیرمستقیم سهامداری را انتخاب و ۷۳ درصد بقیه  مدیریت سهام خود را به شرکت ها سرمایه گذاری استان محول کردند.

شرکت سرمایه گذاری یزد با ۴۵۳ هزار نفر عضو و ۶ هزار میلیارد تومان سرمایه از بزرگترین شرکت های سرمایه گذاری استان است .

بافق

امام جمعه بافق ،مشاوره را یکی از راه‌های تبلیغ دین اسلام و سلاح پرکاربرد طلاب علوم دینی در راه ترویج اعتقادات مذهبی دانست و گفت: ارتقای مهارت افزایی و توانمندسازی مشاوران ضروری است.

حجت الاسلام رضا سعادت‌فر روز پنجشنبه در دیدار هیات امنا و مبلغان طرح امین کانون دانش آموختگان الزهرا (س)  بافق افزود: ایران اسلامی امروز بیش از گذشته و به‌شدت نیاز به مشاوران دینی دارد زیرا مشاوره یک جریان نو و بکر است و باید نیروهای انقلابی بدان اهمیت دهند.

وی با بیان اینکه مشاوره پیوسته با هنر همراه است ،بیان کرد: هنرمند همواره باید یک گام از مخاطب خود پیشتر باشد ، چراکه هنرش، گرایش و بینش می‌آفریند و دانش می‌افزاید و اینگونه هنر با این گستردگی از نیازمندهای اسلام است.

رییس شورا فرهنگ عمومی شهرستان بافق با بیان اینکه مشاوران و روانشناسان با بهره‌گیری از منابع دینی نیازهای معنوی جوانان را تامین کنند، خاطرنشان کرد: ارایه مشاوره با رویکرد دینی بنیان خانواده را مستحکم تر می‌کند. 

وی تصریح کرد: ۲ عنصرِ ایمان و غیرت دینی، عامل پیروزی و استمرار انقلاب است و این عناصر خود عامل دغدغه‌مندی و روحیه جهادی به شمار می‌رود، بی‌انگیزگی هدف دشمن است که با این ۲ عنصر می توان با آن مقابله کرد.

به گفته وی ،فلسفه انسان این است که باید همیشه در زندگی انگیزه و مسیری برای اعتلای زندگی خود و جامعه داشته باشد و بداند  که احساس بی هویتی، پوچی و بی انگیزگی در قشر انقلابی از اهداف دشمن است.

رییس شورای فرهنگ عمومی بافق اضافه کرد: باید از همه فرصت‌ها برای توسعه مشاوره دینی و ترویج فرهنگ ایرانی - اسلامی و تعالیِ نگاه هنر دینی از طرف مردم و جلب مشارکت جامعه در رشته‌های مختلف بهره برد و دشمنان را مایوس و نقشه های آن‌ها را نقش برآب کرد.

امام جمعه بافق با اشاره به ورود دانش‌آموزان به فضای مجازی یادآور شد: فضای تعلیم باید توام با تربیت باشد و تربیت تنها در فضای واقعی اتفاق می‌افتد و این رویه در آموزش یک تهدید است.

در این دیدار  زهرا زارعی مسوول کانون دانش آموختگان حوزه علیمه بافق گزارشی از اهداف و عملکرد این نهاد ارایه کرد.

بافق دو حوزه علیمیه برادران و خواهران با حدود ۱۵۰ طلبه دارد و مرکز این شهرستان ۵۰ هزار نفری در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مشارکت انتخاباتی یزد سهام عدالت سامانه سجام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشارکت انتخاباتی یزد سهام عدالت مشارکت انتخاباتی یزد سهام عدالت سامانه سجام اخبار کنکور سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بی‌طرفی»؛ سیاستی که وزیر ورزش از آن کوتاه نمی‌آید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کیومرث هاشمی از اولین روزهای حضور در وزارت ورزش و جوانان تاکید داشت افرادی که به عنوان سرپرست برای اداره فدراسیون‌ها انتخاب می‌شوند، باید بی طرفی را در انتخابات رعایت کنند.

او در احکامی که برای سرپرستان صادر می‌کرد، تاکید داشت که به منظور رعایت عدالت، آنها حق حضور در انتخابات را ندارند و در هفت ماه حضورش در رأس وزارت ورزش این قاعده هم رعایت شده است. این تاکید که با استقبال جامعه ورزش هم روبه‌رو و باعث شده انتخابات ١١ فدراسیون با آرامش و به دور از هیاهوی همیشگی برگزار شود، با تصمیم مهدی مبینی برای حضور در انتخابات فدراسیون دوومیدانی دچار چالش شد؛ تصمیمی که با ورود سریع وزیر ورزش سرنوشت متفاوتی نسبت به دیگر فدراسیون‌ها به خود گرفت.

هاشمی تنها دقایقی پس از اعلام نامزدی مبینی برای حضور در انتخابات فدراسیون دوومیدانی برای اینکه سیاست بی طرفی‌ وزارت ورزش را ادامه دهد، «حسین مطیعی» را جایگزین مبینی کرد تا با این ورود نشان دهد در تداوم این سیاست جدی است و تاکید او برای بی‌طرفی در انتخابات فدراسیونها شعار نیست و برای اجرای این سیاست، کارمندان وزارت ورزش هم مستثنی نیستند.

احتمالا این واکنش و عدم مماشات با تصمیم مبینی، درس عبرتی برای دیگر نفراتی باشد که با حکم وزیر ورزش به عنوان سرپرست انتخاب می‌شوند اما برخلاف حکمی که برای آنها صادر می‌شود، سودای رقابت با دیگر نامزدها به سرشان می‌زند.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889105

دیگر خبرها

  • ثبت نام سهام عدالت جاماندگان | جاماندگان به کجا مراجعه کنند
  • «بی‌طرفی»؛ سیاستی که وزیر ورزش از آن کوتاه نمی‌آید
  • تلاش دوباره مخالفان ترکیه برای شکست اردوغان
  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • برگزاری محفل انس با قرآن در بافق
  • برنامه‌های مجمع دینی احیای فضیلت به‌ مناسبت شب های قدر
  • واکنش کارشناس حقوقی درباره منع خرید سهام سرخابی ها از سوی بانک‌ها
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • روش سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه ایران برای کدام گروه از سهامداران مناسب است؟
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد