Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماز جمعه زنجان بعد از چهار ماه تعطیلی سرانجام فردا در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم(ع) برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ستاد نماز جمعه استان زنجان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد فردا جمعه 26 دی ماه پس چهار ماه تعطیلی، نماز جمعه شهرستان زنجان به امامت آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم(ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح شهید سلیمانی "استان زنجان" را از وضعیت قرمز کرونایی نجات داد+ فیلم‌تقدیر استاندار زنجان از عوامل طرح شهید سلیمانی/ وضعیت زرد ‌نباید مسئولان را برای برگزاری تجمعات فریب دهد‌

به گزارش تسنیم، به دلیل شیوع ویروس کرونا و بنا به دستور ستاد مقابله با کرونای استان در راستای حفظ سلامتی نمازگزاران، برگزاری نماز جمعه در شهر زنجان در اکثر مواقع در سال جاری با تعطیلی مواجه شده بود ولی خوشبختانه با قرارگیری استان زنجان در وضعیت زرد کرونایی، سرانجام ستاد مقابله با کرونای استان با برگزاری نماز جمعه در زنجان پس از چهار ماه تعطیلی موافقت کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه تعطیلی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از اقدام مقتدرانه نیرو‌های مسلح، فردا در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: راهپیمایی سراسری حمایت از عملیات مقتدرانه وعده صادق و شکست هیمنه پوشالی رژیم فاسد صهیونیستی و ابراز همبستگی با مردم مقاوم غزه، فردا بعد از اقامه نماز جمعه از مقابل مصلی‌ها و میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان فارس برگزار می‌شود.
این راهپیمایی در شهر شیراز از شبستان امام خمینی حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام آغاز می‌شود و راهپیمایان در مسیر‌های بست شهید دستغیب، خیابان شهید دستغیب و چهار راه پیروزی راهپیمایی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • راهپیمایی حمایت از اقدام مقتدرانه نیرو‌های مسلح، فردا در فارس
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه
  • برگزاری تظاهرات تشکر از دفاع مشروع سپاه بعد از نماز جمعه
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم(ع)نیشابور