Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:27:23 GMT

قیم: میلیچ فسخ نکرده و او را برمی گردانیم

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۴۴۸۶

قیم: میلیچ فسخ نکرده و او را برمی گردانیم

معاون بین الملل باشگاه استقلال اعلام کرد که این باشگاه در تلاش است تا میلیچ را به ایران بازگرداند.

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته، بحث خروج میلیچ از ایران و فسخ قراردادش با استقلال، به خبر شماره یک این باشگاه تبدیل شده بود. حالا کاظم قیم معاون بین الملل باشگاه استقلال که در این قضیه متهم به کم کاری در دادن پاسپورت میلیچ به این بازیکن شده بود، در صحبت هایی اعلام کرد که پاسپورت این مدافع کروات در اختیار او نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قیم گفت: بحث گرفتن پاسپورت میلیچ به 3 هفته پیش بازمیگردد. این بازیکن در آن زمان هیچ نوتیسی به باشگاه ارسال نکرده و اعلام کرده بود برای انجام یک کار اداری، باید قبل از سال نوی میلادی به سفارت کرواسی مراجعه کند و یک وکالتی را به پدر و مادرش در کرواسی بدهد. چرا که همسر او در ایران است و کسی در کشور کرواسی نیست که کارهای او را انجام دهد.


وی ادامه داد: حتی اگر بنا را بر این بگذاریم که میلیچ به باشگاه نوتیس داده باشد، او قبلا چندین بار سابقه ارسال نوتیس را داشته و میلیچ روی این نوتیس های ارسالی پافشاری نمی کرد. چرا که با باشگاه به توافق می رسید که به صورت اقساطی طلبش را از باشگاه دریافت کند.


قیم گفت: میلیچ پس از ارسال نوتیس آخر، به باشگاه مراجعه کرد و خبر از اعلام عدم دریافت حقوقش داد و حتی خودش گفت که این نوتیس ها را جدی نگیرید. من برای محکم کاری و گرفتن مطالباتم این کار را کرده ام.


معاون بین الملل استقلال گفت: پاسپورت میلیچ دست من نبوده است. من گاوصندوق دار باشگاه نیستم که دوستی مغرضانه گفته است که پاسپورت بازیکنان باید دست من باشد. بعضی ها تیتر زده اند بی تجربگی مسئول بین الملل باشگاه استقلال باعث رفتن میلیچ شده است. حتی در قضیه استراماچونی نیز من را مقصر کردند.


وی گفت: پاسپورت بازیکنان دست دبیرخانه باشگاه است و میلیچ پاسپورتش را از آنجا گرفته است. چون برای انجام کارهای تمدید پروانه اقامت به پاسپورت بازیکنان خارجی نیاز دارد. من کارهای مهمتری دارم که دنبال پاسپورت نمی روم. اصلا کسی پاسپورتی به من نداده است که بخواهند از من تحویل بگیرند.


او گفت: میلیچ برای دریافت پاسپورتش مراجعه کرد و ما به آقای مددی گفتیم این بازیکن همچین درخواست دارد. ایشان نیز گفتند به میلیچ بگویید ما دنبال کارهای تمدید پروانه اقامت او هستیم و نمی توانیم فعلا پاسپورتش را به او بدهیم. بعد از 10 روز این بازیکن دوباره مراجعه کرد و گفت چند روز دیگر سال نوی میلادی است و همه جا تعطیل است و من باید این کارهایم را انجام دهم. حتی میلیچ به خود من گفت اگر پاسپورتم را ندهید، با سفارت کرواسی مراجعه و اعلام می کنم پاسپورت من را گرفته اید. نگه داشتن بدون دلیل پاسپورت اتباع بیگانه جرم محسوب می شود. 

 

 

 


وی در مورد اینکه آیا میلیچ قراردادش را فسخ کرده است یا خیر، پاسخ داد: نه میلیچ قراردادش را فسخ نکرده است و به حالت قهر راهی کرواسی شده است. ما در حال تلاش هستیم مشکلاتش را حل کنیم و او را برمی گردانیم ولی خدا را شکر کار او به فسخ کردن قراردادش نرسیده است.


قیم در پاسخ به اینکه آیا میلیچ به دلیل نیمکت نشینی قهر کرده است، گفت: علت رفتن او، بیشتر بخاطر مسائل فنی بوده است. میلیچ جلسه ای با آقای فکری داشت ولی نه آقای فکری و نه میلیچ از خروجی جلسه چیزی به من نگفته اند. او با باشگاه مشکلی نداشت و دو روز قبل از دربی به دفتر باشگاه آمد و خیلی صمیمانه برخورد کرد و حتی ایشان و آقای مددی همدیگر را بغل کردند. 


وی گفت: اگر هر اتفاقی افتاده است، بعد از دربی بوده است. شاید بعد از بازی با پرسپولیس مسائلی رخ داده است که من از آن بی خبرم. شب بعد از دربی من اطلاع داشتم که همسر و بچه اش قصد دارند به کرواسی سفر کنند. حتی خود من به میلیچ گفتم اگر مشکلی پیش آمد با من تماس بگیر.


معاون بین الملل استقلال در مورد اینکه آیا میلیچ قبل از دربی بلیط رزرو کرده است یا خیر، گفت: اگر میلیچ از قبل بلیط گرفته باشد، من که خیلی به او نزدیک هستم نیز تا صبح دربی نیز از این مسئله خبری نداشتم و چیزی به من اعلام نکرد. میلیچ زندانی نبوده است که پاسپورت او را نگه داریم. 


قیم در مورد اینکه باشگاه استقلال نمی توانسته است پاسپورت میلیچ را نگه دارد، گفت: بازیکنی اعلام کرده بود به پاسپورتش نیاز دارد و باشگاه او علی رغم دریافت درخواست این بازیکن، سفارت کشور آن بازیکن در این مسئله دخالت و موفق به دریافت پاسپورت شد. سپس فیفا به خاطر اینکه باشگاه در قبال درخواست پاسپورت، سکوت کرده بود، علاوه بر سایر جرایم، باشگاه را به پرداخت 6 ماه حقوق بازیکن محکوم کرده بود.


او در پایان گفت: بعضی دوستان گفتند کم تجربگی یک معاون بین الملل باشگاه باعث این قضیه شده است را به دل نمی گیریم آن را به حساب ناآگاه بودن طرف و عدم اطلاع از قوانین می گذاریم.

استقلال تهران هروویه میلیچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران هروویه میلیچ بین الملل باشگاه معاون بین الملل باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد

در یکی از محلات تهران مسابقات پیشکسوتان فوتبال زیر نظر شهرداری آن منطقه برگزار می‌شود. اما با توجه به عدم نظارت هیات فوتبال تهران در این مسابقات خبری از حضور آمبولانس نیست و این درحالی است که باید هیات فوتبال استان تهران به این مسابقات هم نظارت کند.

در یکی از مسابقه‌های فوتبال بین دو تیم پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان پس از پایان نیمه اول و بین دو نیمه، محمد اشرفی بازیکن حدودا 64 ساله تیم تهرانجوان دچار حمله و ایست قلبی شد. پس از این اتفاق ناگوار به علت عدم حضور به موقع آمبولانس در محل مسابقه یک پزشکیار برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن بالای سر او رفت اما متاسفانه تا هنگام رسیدن آمبولانس و رساندنش به بیمارستان، متاسفانه به دلیل وخامت حال بازیکن 60 ساله تیم تهرانجوان وی در آمبولانس از دنیا رفت.

نکته قابل تامل در این اتفاق ناگوار که منجر به مرگ یکی از بازیکنان و ورزشکاران پیشکسوت شد می‌تواند عدم وجود آمبولانس با دستگاه شوک در محل انجام مسابقات با پزشکان و دستیاران متخصص باشد. رسانه‌ها بارها در این باره بارها به مسئولان برگزاری مسابقات هشدار داده‌اند که خروجی رعایت نکردن برخی تمهیدات برگزاری مسابقه می‌تواند اتفاقات تلخی را به همراه داشته باشد. این درحالی است که مسئول کمیته پزشکی هیات فوتبال استان تهران، به عنوان پزشک تیم ملی فوتسال ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور دارد. سال گذشته هم در یکی از رقابتهای رده پایه استان هم به دلیل همین ماجرا جان خود را از دست داد.

اما سوال این است که چرا داور بازی، بدون حضور آمبولانس و دستگاه شوک بازی را شروع کرده است؟ آیا پیشکسوتان پیش از شروع مسابقات معاینه و آزمایش قلبی می‌دهند؟ با توجه به سن و سال بالای بازیکنان این تیم‌‌ها، حضور آمبولانس و تیم پزشکی در این مسابقات ضرورت بیشتری دارد.

با توجه به اینکه برخی از تیم‌های مطرح و پیشکسوتان فوتبال ایران در این مسابقات حاضر می‌شوند چرا هیات فوتبال تهران نظارتی در برگزاری این مسابقات ندارد؟ چرا قوانینی از سوی فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال تهران برای برگزاری چنین مسابقاتی وضع نمی‌شود تا در کنار جریان این مسابقات شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم؟ قطعا اگر این موارد رعایت می‌شد چه بسا که الان یک انسان زنده بود. امیدواریم مسئولان مربوطه برای تخلفات صورت گرفته دلایل قانع کننده‌ای برای افکار عمومی داشته باشند.

 

منبع:فوتبالی

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی