Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، از حوزه هنری این رقابت و رویداد بین‌المللی در بخش‌های آزاد رنگی، آزاد سیاه و سفید، کودک، پرتره، مردم و موسیقی، مطابق با روش‌ها و قوانین انجمن عکاسی آمریکا (PSA) برگزار می‌شود.

آثار ارسالی به این جشنواره توسط تیمی متشکل از ۱۲ داور بین‌المللی عکاسی مورد قضاوت قرار گرفته و در مجموع ۹۱ جایزه و تقدیر به بهترین عکس‌های ژانرهای مختلف اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره بین‌المللی عکس فیلارمونیا، توسط انجمن عکاسان آسیایی با همکاری فوکوس در کشور قرقیزستان و زیر نظر فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) و کلوپ عکس فوکوس برگزار می شود.

عکس‌های راه‌یافته به این جشنواره، ضمن ثبت در آرشیو FIAP به نام عکاس، برای دریافت القاب FIAP نیز محاسبه می‌شود.

میرعلی پرندک در بخش کودک با ۲ پذیرش و در بخش پرتره با ۱ پذیرش، لطیف پورکریمی در بخش آزاد سیاه و سفید، کودک و رنگی با ۱ پذیرش و موسی‌الرضا شکوهی در بخش مردم با ۱ پذیرش در این رویداد هنری حضور دارند.

برچسب‌ها عکاسی حوزه هنری اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عکاسی حوزه هنری اردبیل عکاسی حوزه هنری اردبیل اخبار کنکور بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات پذیرش، اعزام و بازگشت ۲۶۰ زائر حج در فرودگاه بین‌المللی زاهدان اعلام شد

مهدی خسروی بنجار  بیان کرد: عملیات پذیرش، اعزام و بازگشت عمره گزاران در سال ۱۴۰۳ از چهارم اردیبهشت ماه جاری در فرودگاه بین المللی زاهدان انجام خواهد شد.

وی افزود: پیرامون این موضوع کمیته تسهیلات عملیات پذیرش، اعزام و بازگشت عمره گزاران در فرودگاه بین‌المللی زاهدان با هدف تبادل نظر دست‌اندرکاران و ارکان این عملیات برگزار شد تا خدمات مطلوب‌تری ارائه شود.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان ادامه داد: اداره کل فرودگاه‌های این استان از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده و با فراهم کردن امکانات خدمات تسهیلات و تجهیزات مورد نیاز مسافران امید داریم بتوانیم در سایه این عملیات رضایت نسبی عمر گزاران را به دنبال داشته باشیم.

وی اظهار کرد: این عملیات پس از ۹ سال وقفه در قالب سه کاروان توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر با ۲۶۰ مسافر انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جشنواره «پژواک» بین‌المللی می‌شود؟/افزایش آثار رادیویی غیرسازمانی
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • کنسرت‌ها در انحصار مافیای موسیقی
  • معرفی ۱۰ چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است
  • جزئیات پذیرش، اعزام و بازگشت ۲۶۰ زائر حج در فرودگاه بین‌المللی زاهدان اعلام شد