Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:58:29 GMT

شهید قندی یزد به دنبال کسب اولین برد خانگی است

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۵۱۸۹

شهید قندی یزد به دنبال کسب اولین برد خانگی است

سه هفته از آغاز لیگ دسته دوم فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور در فصل جدید گذشته است،این در حالی است که شهید قندی تنها نماینده یزد در این لیگ با یک امتیاز از سه مسابقه در مقابل میلادمهر تهران، شاهین بندر عامری بوشهر و نفت امیدیه خوزستان همچنان در حسرت پیروزی است.

تیم یادشد در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های فوتبال قهرمانی لیگ دسته ۲ باشگاه‌های کشور فردا ( جمعه ) ۲۶ دی‌ماه از ساعت ۱۴ بدون حضور تماشاگران و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی میزبان تیم شهدای بابلسر است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود انصاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روزهای اخیر برای بازی در مقابل تیم حریف از شمال کشور ، بازیکنان تمرین خوبی را زیرنظر کادرفنی انجام دادند و تمامی تلاش خود را برای کسب پیروزی و سه امتیاز صرف کردند .

وی اظهار کرد: نقاط ضعف و قوت تیم میهمان دقیقا بررسی شد و بازی بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و برای رفاه حال آنها و پیشگیری از شیوع کرونا و تامین سلامتی علاقه‌مندان تمامی مسابقه به صورت زنده از شبکه تابان یزد پخش می‌شود.

 هم‌اکنون در رشته جذاب فوتبال ساحلی، تیم‌های مقاومت گلساپوش یزد و ایفاسرام اردکان در لیگ برتر و صنایع اردکان و صدرشیمی در لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور حضور دارد و تیم‌های پایه آنها همواره جزو مدعیان در سطح کشور محسوب می‌شود.

در رشته فوتبال تیم شهید قندی یزد تنها نماینده استان در لیگ دسته ۲ ، یزدلوله در لیگ دسته سه و تیم سنگ‌آهن بافق بعد از قهرمانی در لیگ برتر استان به زیر گروه دسته سه قهرمانی باشگاه‌های کشور صعود کرد که رقابت‌ها با اعلام  فدراسیون بعدا آغاز می‌شود.

تیم قندی در گروه دوم با تیم‌های پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، سرداربوکان، مس شهربابک، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس‌آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم گروه است.

همچنین در گروه اول تیم‌های «ویستاتوربین » تهران، علم و ادب و محتشم تبریز، سپیدرود رشت، شهرداری بندرعباس ، شهرداری همدان، مس‌نوین کرمان، نفت و گاز گچساران، ملی حفاری اهواز، «آوالان» کامیاران، امیدگناوه، ایرانجوان‌ بوشهر، اسپاد تهران و فولاد نوین اهواز حضور دارد .

رقابت‌ها  با حضور ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی به صورت رفت و برگشت و دوره‌ای پیگیری می‌شود و سپس در پایان سه تیم جواز حضور در لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور را کسب می‌کند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

برچسب‌ها فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد مازندران بابلسر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد مازندران بابلسر اخبار کنکور قهرمانی باشگاه های کشور لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت جدید رژیم صهیونیستی/ کشف گور دسته جمعی در بیمارستانی در جنوب نوار غزه

گروه امداد و نجات فلسطین در غزه بامداد یکشنبه از جنایت جدید رژیم صهیونیستی در جنوب این منطقه خبر داد و اعلام کرد که یک گور دسته جمعی را در یکی از بیمارستان های این منطقه کشف کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شبکه الجزیره قطر، گروه امداد و نجات غزه اعلام کرد که جسد ۵۰ شهید را بیرون کشیده که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به صورت دسته جمعی در مجتمع پزشکی «ناصر» در خان یونس آنها را دفن کرده بودند.

این گروه به زمان کشف این گور دسته جمعی هیچ اشاره‌ای نکرده است.

کشف گور دسته جمعی ساعاتی پس از آن رسانه‌ای می‌شود که رژیم صهیونیستی در یورش به اردوگاه نور شمس در کرانه باختری در دو روز گذشته تاکنون ۱۴ جوان فلسطینی شهید شدند.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت فلسطین نیز ظهر دیروز شنبه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۴ مورد جنایت در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۷ شهروند فلسطینی دیگر را شهید و ۶۸ نفر را زخمی کرد.

با احتساب این شهدا، شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تا روز شنبه به ۳۴ هزار و ۴۹ نفر و شمار زخمی‌ها نیز به ۷۶ هزار و ۹۰۱ نفر رسید.

کد خبر 746479

دیگر خبرها

  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • ۲۸۳ جسد از گور دسته جمعی در بیمارستان «ناصر» غزه خارج شد
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • پرهیجان‌ترین‌ روز یزد بعد از قندی (عکس)
  • قهرمانی فاینورد در جام حذفی هلند در حضور کوتاه جهانبخش
  • افشای جنایت صهیونیست ها ؛ لحظه خارج کردن اجساد از یک گور دسته جمعی در غزه | ویدئو
  • جنایت جدید رژیم صهیونیستی/ کشف گور دسته جمعی در بیمارستانی در جنوب نوار غزه
  • کشف یک گور دسته جمعی در بیمارستانی در جنوب نوار غزه
  • خیبر به‌دنبال قایقرانی در دریای بابل
  • شهید «شمسی پور» شهید شاخص ورزشی کشور