Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@17:14:44 GMT

پروژه شاهرود-آزادشهر دوساله به اتمام می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۵۲۰۰

پروژه شاهرود-آزادشهر دوساله به اتمام می‌رسد

محمد اسلامی بعدازظهر پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های راه‌سازی شرق استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه همه قطعات محور شاهرود-آزادشهر فعال است، ابراز داشت: تکمیل این محور با توجه به ترافیک سنگین آن از مطالبات مردمی است.

وی بابیان اینکه با اتمام هشت کیلومتر از این محور ۳۶ کیلومتر این محور چهار بانده شده است، افزود: حدود ۱۰ کیلومتر دیگر این محور اردیبهشت‌ماه آماده خواهد شد که در استان گلستان تداوم خواهد یافت و امیدواریم دوساله کار این محور به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه بابیان اینکه در محور سبزوار محدوده عباس‌آباد کاهک ضایعه جاده‌ای وجود داشت: بیان کرد: کار به سازی ۱۸ کیلومتر این محور به انتها رسیده که خردادماه امسال افتتاح خواهد شد.

کد خبر 5122325

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی محمد اسلامی شاهرود ویروس کرونا شیراز آمار کرونا گرگان کرمانشاه بوشهر آلودگی هوا شهرکرد شهرستان کرج شیوع کرونا دهه فجر لیگ برتر فوتبال ایران اراک قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مهدی پارسی با بیان اینکه ارتقای محور زاهدان_ بیرجند به بزرگراه علاوه بر کاهش تصادفات توسعه اقتصادی و گردشگردی سیستان و بلوچستان را به همراه دارد، گفت: این اداره کل تلاش دارد تا پایان سالجاری با تکمیل و بهره برداری از ۲۵ کیلومتر باند دوم در دست ساخت در این مسیر، زاهدان را به صورت بزرگراه به سفید آبه متصل کند.
وی با بیان اینکه برای احداث هر یک کیلومتر بزرگراه در این استان به اعتباری حدود ۳۵ میلیارد تومان نیاز است افزود: این موضوع می‌طلبد تا اعتبارات بیشتری برای اجرای طرح‌های راهسازی به استان تخصیص داده شود.

وی ، افزود: برای محقق شدن اهداف پیش بینی شده درسالجاری در این محور باید بیش از ۲۰۰ پل و آبرو در مسیر ساخته شود .

دیگر خبرها

  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • لزوم مدیریت علمی آب موجود در بستر دریاچه ارومیه
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • پاک سازی ۱۰ کیلومتر از جاده میامی در بخش رضویه
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه
  • بررسی روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان سلماس
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل