Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور محمد جواد حشمتی، نحوه و فرآیند اجرای سند تحول قضایی در دادگستری استان تهران مورد ارزیابی و بررسی همه جانبه قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از قوه قضاییه، محمد جواد حشمتی رییس کل دادگستری استان تهران در این جلسه اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف دادگستری استان تهران و کل قوه قضائیه، موضوع اتقان آراء قضایی است که باید با تشکیل کمیته تخصصی به مرحله اجرا برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر و در شروع اجرا، شاید اشکالاتی در تدوین سند باشد و در متن سند نیز آمده که قابلیت طرح موضوع در آینده و بازنگری‌های آتی وجود دارد، اما در این مقطع؛ بنا بر اجرای سند با همین شرایط ابلاغی را داریم و در جهت نیل به این مهم بایستی از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

حشمتی افزود: در راستای اجرای تکالیف سند تحول قضایی راه‌هایی که در استان قابل اجرا هستند را باید احصا نموده و با برنامه ریزی مناسب آن‌ها را به مرحله اجرا درآوریم و کار برنامه‌ریزی و زمان‌بندی برای اجرای برنامه‌های عملیاتی راهکارهای این سند در استان نباید متوقف شود و به صورت مستمر می‌بایستی مورد بازنگری و پایش قرار گیرد.

رییس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: در معاونت برنامه ریزی بایستی یک تیم قوی برای برنامه ریزی‌ها و تحلیل و بازخوردگیری اجرای برنامه‌ها تشکیل شده تا اجرایی شدن کامل سند را در استان پیگیری کنند.

در این جلسه اعضاء ستاد استانی راهبری و پایش اجرای سند تحول قضایی در دادگستری تهران، هر یک به ترتیب به بیان نقطه نظرات خویش پرداختند که پس از جمع بندی نهایی، در گام نخست عناوین کمیته‌های برنامه ریزی و راهبری اجرای سند تحول و همچنین شرح وظایف آن‌ها مورد تصویب قرار گرفت و جهت اجرا به مبادی ذیربط ابلاغ شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادگستری تهران محمدجواد حشمتی سند تحول قضایی دادگستری استان تهران سند تحول قضایی اجرای سند تحول برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش چشم به راهیم برای کاهش تصادفات در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ پویش چشم به راهیم با مجموعه‌ای از برنامه‌ها در کیلومتر ۲۲ مسیر شمالی آزادراه زنجان- قزوین اجرا می شود.

برگزاری نمایش‌های آیینی، اجرای قطعات موسیقی سنتی و برگزاری مسابقه از جمله برنامه‌های این پویش است که تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری یادآوری شهدای امدادگر در حال انجام است
  • اجرای پویش چشم به راهیم برای کاهش تصادفات در زنجان
  • مراکز تفریحی و گردشگری نصف‌جهان ۱۳ فروردین تعطیل است/ایجاد دومین کمپ گردشگری در شرق اصفهان
  • طرح نذر خدمت به همت خادمیاران رضوی اجرا می‌شود
  • نمایش تعزیه در تئاتر شهر قزوین اجرا می‌شود
  • لزوم تشکیل اتاق فکر با مشارکت مردم برای اجرایی و عملیاتی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب در باب جهش تولید 
  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • مسابقه پیامکی اجرای پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در اصفهان اجرا می‌
  • مدیریت بهتری را در ستاد سفر شهر اصفهان شاهد هستیم
  • مدیریت بهتری در ستاد سفر شهر اصفهان شاهد هستیم