Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین امروز (پنج‌شنبه) در ورزشگاه پژوهشگاه نفت، اظهار داشت: پس از یک روز استراحت، اعضای تیم به تمرین برگشتند و انشالله کار را برای حضور پرقدرت در لیگ ادامه می‌دهیم.امیدوارم بتوانیم در دیدارهای آینده درخشان ظاهر شویم و محبت و حمایت و انتظارات هواداران را جبران کنیم.

به گزارش برنا؛ سرمربی قرمزپوشان پایتخت در مورد حواشی روزهای اخیر ادامه داد: همان‌طور که اهالی فوتبال می‌دانند هرگز به دنبال ایجاد حاشیه نیستم و تلاش می‌کنم از این موضوعات دور باشم اما در ماه‌های گذشته اتفاقاتی رخ داد که همه در جریان آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از قبل با توجه به برخی اتفاقات خواسته‌های خود را مطرح کردم که به هر دلیل اتفاقی رخ نداد و بعد از دربی هم به دنبال ایجاد تنش نبودم زیرا سلسله مراتب را می دانم. حقیقتا شأن من از بین رفته بود و انتظاراتی هم داشتم. از طرفی، قصد نداشتم در کار آقای مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان دخالت کنم.

گل‌محمدی گفت: حرف من یک درخواست دوستانه بود و از ایشان به عنوان متولی و بزرگ‌تر ورزش کشور انتظاراتی داشتم‌. خواستم اگر صلاح می‌دانند به موضوعات و حواشی پیش آمده ورود کنند تا این مشکلات ریشه‌کن شود و شأن و حرمت بنده و برخی دیگر که به آنها کم‌ لطفی شد، حفظ شود؛ چون واقعا اذیت شدیم. به هر حال در ویدیوهای منتشر شده کاملا مشخص است به بنده و خیلی‌ها توهین‌هایی صورت گرفته و این موضوع به صورت طبیعی باعث ناراحتی بنده شد. امیدوارم دیگر ویدئوها به‌خاطر حفظ حرمت بازیکنان تاریخ‌ساز تیم پخش نشود.

او افزود: در آن نشست خبری هم تحت فشار بودم. پس از مدت‌ها صبوری، ناراحتی خود را بروز دادم زیرا حقیقتا منتظر بودم زودتر از اینها، مشکل حل شود. من در پی آن بودم که وضعیت بهتری پیرامون تیم و باشگاه شکل بگیرد. بدون شک وزیر ورزش هم از این مسائل باخبر است. شاید حرف‌هایم به خوبی مطرح نشد اما حیطه اختیارات خود را می‌دانم و تا امروز در پی تخریب جایگاه مسئولان بالادستی نبوده و نیستم. بار دیگر تاکید می‌کنم در جریان انتشار ویدیوهای مورد اشاره، تحت فشار روحی شدیدی قرار گرفتم و آن صحبت‌ها را مطرح کردم اما نمی‌خواستم این حرف‌ها که توام با هیجانات ناشی از فوتبال بود، به حاشیه جدیدی تبدیل شود.این را هم بگویم ما ورزشی‌ها، روحیات خاص خود را داریم و خیلی این مدت بابت هتک حرمت‌ها زجر کشیدیم اما صبوری را پیشه کردیم.

وی در نهایت اضافه کرد: بار دیگر باید از حمایت پرشور و صادقانه هواداران عزیز و بامعرفت پرسپولیس و همچنین مدیریت باشگاه و پیشکسوتان محترم، رسانه ‎ها و خانواده بزرگ پرسپولیس، جامعه فوتبال و ورزش کشور که ما را درک کردند، تشکر کنم که نگذاشتند تنها بمانم. اتفاقا با این محبت‌ها مسوولیت‌مان سنگین‌تر شد. گاهی حس می‌کنم لیاقت این همه عشق و محبت خالصانه هوادارای عزیز را ندارم اما دعا و تلاش می‌کنم شرمنده‌شان نشوم. امیدوارم با حفظ همین اتحادی که شکل گرفته، در روزهای آینده بتوانیم به موفقیت‌های بیشتری برسیم و بار دیگر برای کسب قهرمانی، قدم‌های محکمی برداریم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۵۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست بزرگ کودی رودز از WWE؛ کابوس آمریکایی به دنبال تاریخ‌سازی در انگلستان است

کودی رودز در رویداد بدون پخش زنده WWE در بریتانیا درخواست مهمی را مطرح کرد.

کودی رودز با برتری مقابل رومن رینز در مین ایونت رسلمنیا 40 به قهرمان کمربند آندیسپویتد WWE تبدیل شد. نخستین چلنجر او نیز در اسمکدان هفته آینده از بین ال ای نایت و ای جی استایلز انتخاب خواهد شد تا در رویداد بکلش به میزبانی فرانسه به مصاف یکدیگر بروند.

طرفداری | کودی رودز، به دنبال پیروزی اخیر خود برابر شینسکی ناکامورا در رویداد بدون پخش زنده WWE در بیرمنگهام پس از تشکر از هواداران وعده‌ای بزرگ به آنها داد. این ستاره 38 ساله در واکنش به شعار " تو لیاقتش را داری" هواداران اظهار داشت که شما نیز لیاقت میزبانی یک رسلمنیا را برای اولین بار دارید و با تشویق شدید آنها روبه‌رو شد.

 WWE تنها دو مرتبه سابقه برگزاری رویدادهای پرمیوم خود در انگلستان را دارد. اولین آنها به سامراسلم سال 1992 به میزبانی ورزشگاه ومبلی مربوط می‌شود و دیگری مانی این د بنک پارسال بود که در ورزشگاه O2 Arena برگزار شد. پیش‌تر نیز جان سینا با حضور در رویداد مانی این د بنک 2023 وعده میزبانی یک رسلمنیا را به انگلیسی‌ها داده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • امیرحسین صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • کنایه صادقی به سرخپوشان: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • به پرسپولیسی‌ها بگویید وزیر ورزش قبلی رفته و وزیر جدید آمده است | آنها هنوز به دنبال جام هستند؟
  • صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • تشکر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران تیم
  • درخواست بزرگ کودی رودز از WWE؛ کابوس آمریکایی به دنبال تاریخ‌سازی در انگلستان است
  • جود بلینگام و تقسیم خوشحالی اش با هواداران رئال مادرید حاضر در ورزشگاه اتحاد / فیلم
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • عکس | درخواست ویژه نکونام از هواداران استقلال
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است