Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی گفت: تاکنون از زلزله ۴ ریشتری در مازندران خسارتی گزارش نشده است.

«علی‌اصغر احمدی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در شهرستان ساری،‌ از وقوع زمین لرزه ۴ ریشتری در مازندران در ساعت ۱۴:۵۰ دقیقه امروز خبر داد و اظهار کرد:مرکز لرزه نگاری ساری، محل وقوع این زمین لرزه را شهر ارطه واقع در جاده ساری به قائم شهر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به اینکه شدت این زمین لرزه به حدی بود که در شهرهای استان مانند سوادکوه، بابل، نکا و قائم‌شهر احساس شد، بیان کرد: تاکنون از زلزله ۴ ریشتری در مازندران خسارتی گزارش نشده و در دست بررسی است.     وی با اعلام اینکه عمق زلزله در ۲۱ کیلومتر زمین رخ داده است، خاطرنشان کرد: زلزله امروز در عرض جغرافیایی ۵۳.۷ و طول جغرافیای ۳۶.۵۵ درجه گزارش شده است.     پایان پیام/708

منبع: شبستان

کلیدواژه: احمدی مازندران خسارت زلزله ۴ ریشتری در مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مرگبار در چین/ ۴ نفر جان باختند+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل و رانش زمین در جنوب چین، تاکنون دست کم چهار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بارندگی‌ها در استان گوانگ‌دونگ در جنوب چین از هفته گذشته شروع شده است. خبرگزاری شینهوای چین پیش‌تر از مفقود شدن ۱۰ نفر خبر داده بود.

مقامات سازمان هواشناسی چین با هشدار درباره تداوم جاری شدن سیل و رانش زمین، از ادامه بارش شدید طی چند روز آینده در این استان خبر داده‌اند.

شینهوا اعلام کرده است که تاکنون حدود ۱۱۰ هزار نفر از منطقه تخلیه شده‌ و ۲۵ هزار و ۸۰۰ تن نیز در پناهگاه‌های موقت اسکان یافته‌اند.

کد خبر 6086497

دیگر خبرها

  • زلزله‌ای ۶.۱ ریشتری این کشور را لرزاند (فیلم)
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • سیل مرگبار در چین/ ۴ نفر جان باختند+ تصاویر
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند
  • ورود وزیر کشور به مازندران