Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تاکید بر برخورد جدی و قانونی با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر گفت: آگاه سازی و فرهنگ سازی به عنوان یکی ابزار‌های پیشگیری و همچنین بالا بردن سطح آگاهی و هوشیاری جامعه امری ضروری است.

او افزود: همگانی کردن مبارزه با مواد مخدر باید در دستورکار دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه ها، اداره تبلیغات اسلامی و همچنین ارشاد اسلامی قرار گیرد و با جدیت نسبت به اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از آسیب‌های سوء مصرف مواد مخدر خصوصاً مواد مخدر صنعتی در مدارس، مراکز علمی و خانواده‌ها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی از عملکرد نیروی انتظامی و همکاری دادستان امیدیه در خصوص دستورات قضائی به موقع در امر کشف و مبارزه با مواد مخدر و تخریب ۲ واحد منزل که محل توزیع و پخش مواد مخدر بود قدردانی کرد و اظهار داشت: باید با جدیت و براساس مقررات و قانون برخورد صورت گیرد تا شهرستان از توزیع کنندگان و فروشندگان پاکسازی شوند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع موادمخدر موادمخدر صنعتی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان داورزن

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ عبدالله بهنام پور اظهار کرد: این محموله در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی و همکاری ماموران استان سمنان به دست آمد.

جانشین انتظامی داورزن افزود: این محموله مواد مخدر از استان های شرقی به سمت استان خراسان رضوی قاچاق می شد، که توسط پلیس شهرستان داورزن و شهرستان میامی ردزنی شد.

وی گفت: ماموران انتظامی در این عملیات غافلگیرانه خودرو تریلی حامل مواد را در یکی از محورهای ارتباطی شهرستان میامی متوقف و در بازرسی از این خودرو ۹۷ کیلو و ۸۰۰گرم تریاک کشف کردند.

بهنام پور اضافه کرد: در این عملیات ۲ متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

جانشین انتظامی داورزن گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ اجازه نمی دهد آنان در هیچ نقطه ای از کشور احساس امنیت و آرامش کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان داورزن
  • کشف مواد مخدر در کرمان
  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت
  • دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر