Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@23:35:01 GMT

مرکز احیاء معتادان متجاهر راه اندازی شود

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۵۹۰۹

مرکز احیاء معتادان متجاهر راه اندازی شود

امام جمعه شیروان گفت: پیشنهاد می شود در شیروان به صورت پایلوت مرکز احیا معتادان متجاهر احداث شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «حجت الاسلام حسین تکمیلی» روز پنج شنبه بیست و پنجم دی ماه در جمع مدیران این شهرستان اظهار داشت: معتادان متجاهر موجب آسیب های متعدد در شهرستان شده اند و اقداماتی هم برای جمع آوری آنان صورت گرفته ولی باید یک کاری انجام داد تا زمینه اشتغال آنان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه شیروان بیان کرد: این شهرستان دارای مرکز ماده ۱۶ است و بهتر است معتادان پس از جمع آوری و  سم زدایی زمینه اشتغال آنان فراهم شود و در پایان به خانواده بازگردند که برای این مورد ساختمان نگهداری و اشتغال لازم است که طرح خوبی برای شهرستان و استان است.

 

«حجت الاسلام تکمیلی» عنوان کرد: اینک ۷۰ معتاد متجاهر در این شهرستان است که برخی ها شب ها در زیر پل کشاورز می خوابند و مکانی ندارند، بهتر است انسانیت را در نظر بگیریم و علاوه بر جمع آوری آنان زمینه اشتغال و بازگشت به خانواده را فراهم کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: با اقدامات لازم تمام معتادان قابل بازگشت به خانواده هستند.

 

وی تصریح کرد: مکانی در این راستا در نظر گرفته شده که فقط تعمیر آن ۲۰ میلیارد ریال اعتبار لازم دارد از سویی هم می توان پیگیری کرد ساختمان سدشورک عبدآباد این شهرستان که استفاده ای از آن نمی شود برای اجرای این طرح و ایجاد اشتغالزایی معتادان واگذار شود.

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیروان توانبخشی اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حسن حسین زاده ت: در سال ۱۴۰۳ در راستای توسعه اشتغال وبر اساس سیاست‌های کمیته امداد مبنی بر ایجاد اشتغال برای مددجویان و گفمتقاضیان غیر مددجو در زمینه کسب و کار به ۲۹۰ نفر در این شهرستان تسهیلات خود اشتغالی پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ماموریت اصلی ما توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای افراد است گفت: این تسهیلات در زمین‌های خدماتی و تولیدی بالغ بر سی و دومیلیارد تومان از منابع امدادی و دولتی به متقضیان وام خود اشتغالی پرداخت گردید که این پرداخت‌ها عموما به سرپرست خانوار و یا فرزندان مددجوی جویای کار انجام پذیرفت.

وی خاطر نشان کرد:لازم بذکر است:تعداد۱۴۵۴ خانواردر نور تحت حمایت بوده و از خدمات این نهاد بهرمند می‌گردند.

دیگر خبرها

  • احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان
  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • جمع آوری هدفمند و کم خطای معتادان متجاهر در ورامین
  • ساماندهی معتادان متجاهر و جمع‌آوری ۱۹۵ تن پسماند در جنوب تهران
  • روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان
  • راه‌اندازی مرکز آموزش و فناوری غله و نان در خوزستان+فیلم
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • تولدی دیگر در شورآباد