Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@08:26:17 GMT

مربی نساجی: مطمئن باشید در جدول بالا می رویم

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۶۳۶۰

رضا حسن‌زاده، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران اطمینان داد که این تیم در دیدرهای پیش‌رو نتیجه می‌گیرد و در جدول بالا خواهد رفت.

رضا حسن‌ زاده، مربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته نهم لیگ برتر فوتبال، با خبرنگاران گفتگو کرد.

به گزارش طرفداری، حسن زاده در ابتدا اظهار داشت:

امیدوارم به دور از هیاهو بازی خوبی با ماشین‌سازی انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاری نداریم ماشین‌سازی کجای جدول است، برای ما گرفتن سه امتیاز اهمیت دارد. ما تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و با بازیکنان صحبت کردیم تا سرحال بودن‌شان در دیدار با صنعت نفت را در بازی فردا داشته باشند.

وی افزود:

اگر به دو دیدار قبلی نساجی برابر پیکان و نفت آبادان برگردیم، نمی‌خواهم بگویم ما بدشانس بودیم، این دو تیم خوش شانس بودند که توپ‌های‌مان گل نشدند. در بازی با فولاد هم توپ‌های‌مان به خاطر هجمه‌هایی که وجود داشت و بازیکنان تمرکز نداشتند، توپ‌های‌مان گل نشد. این قول را می‌دهم که جای نساجی اینجای جدول نیست، این جدول برای نساجی ثبات نخواهد داشت و بالا می‌رویم. از فردا استارت می‌زنیم و امیدوارم بازیکنان بازی خوبی انجام دهند و چند پله بالا بیاییم. اگر این اتفاق بیفتد، شک نکنید بازی‌های بعدی نیز می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد اینکه این تیم بازی مالکانه انجام می‌دهد، اما نتیجه نمی‌گیرد، گفت:

بازی ما به عنوان مالکانه خواهد بود، اما تاکتیک‌مان شاید مثل بازی با صنعت نفت نباشد. برای ما ملاک بازی خوب است که بازیکنان این کار را می‌کنند. بچه‌ها از نظر روحی - روانی آماده بازی هستند و سه امتیاز بازی را کسب کنند. 

حسن‌زاده در رابطه با داوری‌ها خاطرنشان کرد:

امیدوارم داور برای هر دو تیم خوب قضاوت کند، اما زحمت یک مربی را با یک اشتباه سهوی داور از بین می‌رود. از داوران خواهش می‌کنم دقت‌شان را بیشتر کنند تا این حجم اعتراض‌ها بوجود نیاید. قضاوت‌های خوب نصیب نساجی نشده است.

وی در مورد محروم و مصدومان نساجی برای دیدار فردا گفت:

محروم نداریم اما سه بازیکن مصدوم هستند و از نام بردن آنها معذور هستم.

اخبار داغ 

علی خسروی در طرفداری: اگر فرهاد مجیدی را اخراج کنم حواسم هست به وریا غفوری کارت قرمز ندهم! رحمان رضایی در گفتگو با طرفداری: آقای کربکندی کاش مرا اخراج می کردید! نوازنده قاتل کیست؟ قتل زن مطلقه و دختر هشت ساله اش در تهران + عکس مقتولان و قاتل ناراحتی مانوئل نویر از شکست ناباورانه بایرن مونیخ مقابل هولشتاین کیل / عکس کلاتنبرگ: فصل گذشته که لیورپول هر هفته برنده می شد، کلوپ گلایه‌ای از داوران نداشت!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست

مربی تیم ملی فوتسال گفت: در جام ملت‌های آسیا چندین مربی با سابقه قهرمانی در جام جهانی و جام باشگاه‌های اروپا حضور دارند، این رقابت‌ها محل جدال سبک‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهاب سفال‌منش با بیان اینکه تیم ملی از هر نظر آماده درخشش در آسیاست اظهار کرد: تمرکز ما در تیم ملی بر کار حرفه‌ای، آنالیز حریفان، ارتقای کیفیت بازیکنان و آماده کردن روحی و جسمی آنها برای کارزار جام ملت‌های آسیاست. اردوهای منظم و پرفشاری برگزار کردیم و شرکت در تورنمنت ویتنام در خلال تعطیلات نوروز به آمادگی هر چه بیشتر تیم کمک کرد.

وی افزود: یکی از وظایف ما در کادر فنی تیم ملی، بررسی دقیق و بی‌طرفانه عملکرد بازیکنان در لیگ بود، بدون تردید لیگ فوتسال ایران با توجه به وجود استعدادهای ناب، فشردگی و نظم برگزاری و حضور مربیان با دانش از لیگ‌های بسیار خوب دنیاست. ما برای انتخاب بازیکنان و دعوت به تیم ملی با وحید شمسایی جلسات متعددی برگزار کردیم و معتقدیم بازیکنانی که در جام ملت‌ها به میدان می‌روند، آماده‌ترین‌های حال حاضر کشور هستند.

سفال‌منش خاطر نشان کرد: در کنار طراحی و اجرای تمرینات، کادر فنی بخش زیادی از تمرکزش را روی موضوع ارتقای سطح توانمندی بازیکنان جوان گذاشت، ما به جوان‌ها برای بازی مقابل تیم‌های بزرگی مثل برزیل و روسیه فرصت دادیم. نشستن روی نیمکت در برزیل و جلوی چشم هزاران تماشاگر برای بازیکنی که نخستین گام‌های ملی‌پوش شدن را بر می‌دارد تجربه گرانبهایی است چه رسد به چند دقیقه بازی کردن. حفظ توازن تجربی در یک تیم ورزشی کار دشواری است و بازیکنان جوان باید گام به گام این مسیر را طی کنند که هم اشباع نشوند و هم اگر روز و تجربه عملکردی بدی داشتند دچار فروپاشی نشوند.

وی گفت: به واسطه همکاری مستمری که با AFC در زمینه آموزش فوتسال دارم و تجربه حضور در برنامه‌های توسعه‌ای فوتسال در کشورهای کانادا، لبنان، ویتنام، ترکمنستان و … داشته‌ام، یکی از مهمترین تفاوت‌های فوتسال نسبت به گذشته را ورود مربیان صاحب سبک به قاره می‌دانم، شما ببینید در همین مسابقات جام ملت‌های آسیا چندین مربی با سابقه قهرمانی در جام جهانی و جام باشگاه‌های اروپا حضور دارند، این یعنی باید از تصور کلیشه‌ای پرطرفدار در مورد اینکه در آسیا فقط دو قدرت بزرگ وجود دارد گذر کنیم و با احترام بیشتری نسبت به رقبا اظهارنظر کنیم.

مربی تیم ملی فوتسال با اشاره به تحول در فوتسال نوین گفت: بیش از هر زمان دیگری تیم‌ها در حال رصد عملکرد همدیگر هستند، سرمربی افغانستان برای بررسی حریفان در تورنمنت برزیل به این کشور سفر کرد و بازی‌ها را از نزدیک دید. البته من باور دارم که میان دسترسی به دیتا و تحلیل دیتا باید تفاوت قائل شد. با وجود نرم‌افزارهای مختلف امروز به راحتی می‌شود یک بازی را آنالیز آماری کرد اما تحلیل درست این داده‌ها و انجام واکنش درست در قبال اقدامات حریف بر اساس داده‌های آماری یک دانش دیگر است.

وی گفت: بازیکنان ما از دیدار دو سال پیش در جام ملت‌های آسیا مقابل ژاپن درس‌های خوبی گرفتند که قطعاً انتظار می‌رود در تایلند با نگرشی حرفه‌ای‌تر بازی کنند. باید از پیشکسوتان و منتقدانی که در دو سال گذشته دلسوزانه نظراتشان را بیان کردند تشکر کنم، فوتسال یک ورزش ایستا نیست، در این رشته تاکتیک و سبک‌ها هر روز به روز می‌شوند و نمی‌شود به گذشته درخشان اکتفا کرد، ما برای قهرمانی به تایلند آمده‌ایم و شاید جزو معدود تیم‌های ورزشی کشور هستیم که همه از ما فقط قهرمانی می‌خواهند، این یک چالش خوشایند برای ما و بازیکنان است و بی‌صبرانه منتظر شروع تورنمنت هستیم.

منبع: ایرنا کد خبر 745098

دیگر خبرها

  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس/ تراکتور پس از تغییرات
  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • ساعت بازی استقلال - شمس آذر در هفته بیست و چهارم
  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • نساجی - تراکتور؛ تقابل با مربی سابق در دوران پساخمز؛ پیش بازی
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • انریکه: فشار روی کسی است که نان شب ندارد
  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست