Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:26:12 GMT

کشف پوشاک قاچاق در تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۶۴۱۲

کشف پوشاک قاچاق در تهران

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "سلمان آدینه وند" فرمانده یگان امداد پلیس تهران بزرگ اظهار کرد: در اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق که با همکاری نیرو‌های سازمان تعزیرات و وزارت صمت انجام شد، تیم گشت انتظامی یگان امداد پلیس تهران موفق شدند یک واحد صنفی حامل پوشاک قاچاق را شناسایی و تیم‌های اعزامی به بررسی موضوع پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود، تعدادی از پوشاک موجود در داخل مغازه قاچاق و فاقد فاکتور خرید و مجوز‌های گمرکی است.

فرمانده یگان امداد تهران با اشاره به اینکه متهم در ادامه تحقیقات پلیسی به قاچاق بودن پوشاک اعتراف کرد، افزود: در بررسی‌های بیشتر از داخل مغازه ۶۶ ثوب کت مردانه، ۱۳۶ ثوب تی شرت مردانه، ۵۰ دست کت و شلوار، ۱۵ حلقه کمربند و ۱۸ ثوب پیراهن مردانه کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد و اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد.

وی اضافه کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث کشف پوشاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: تیم تخصصی کلانتری ۱۱ مرکزی شهر کرج حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک می‌شوند و آن را متوقف می‌کنند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه میزان قابل توجهی تجهیزات الکترونیک مربوط به بانک کشف شد و مأموران در تحقیقات تکمیلی متوجه می‌شوند که متهمان اقدام به سرقت این اموال از انبار دو شرکت وابسته بانک‌های دولتی در ماهدشت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی کرج مطرح کرد: در این خصوص یک مالخر اموال مسروقه نیز در استان تهران دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او اموالی به ارزش حدود ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: شرکت‌ها نسبت به ایمن کردن اماکن و ساختمان‌های خود در جهت پیشگیری از سرقت اقدام کنند و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6081853

دیگر خبرها

  • ناکامی سارقان در یزد توسط عوامل گشت رضویون
  • شناسایی ۶۰۰ ملک مازاد دولتی در استان یزد
  • ناکامی قاچاقچی پوشاک در رودبار
  • 5 ادکلن خوشبو مردانه 2024
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • کشف بیش از ۱۲ هزار ایمپلنت قاچاق در تهران
  • کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • کشف ۱۲۴۰۰ عدد ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • کشف ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • ۵ تُن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد