Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید

اعتراض به آلودگی هوا همچنان ادامه دارد، صدای رامبد جوان هم درآمد/ واکنش تند بازیگر خانه امن به تحریم کننده‌های جشنواره فجر

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

 

سپند امیرسلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون در تازه‌ترین فعالیت مجازی‌اش تصویری از پشت صحنه سریال‌ طنز «باخانمان» که این شب‌ها از شبکه سه سیما پخش می‌شود را در صفحه‌اش به اشتراک گذاشته و نوشته است:

"سريال با خانمان كارِ برزو جان نيك نژاد كنار اميركاظمى عزيز
اين كار رو خيلى دوست دارم
خيلى سخت بود كه بعداً در مورد سختيهاش ميگم اما خيلى چسبيد"

 

حجت اشرف زاده، خواننده شناخته شده موسیقی سنتی و پاپ با انتشار پستی در صفحه‎اش از مخاطبان درخواست کرد در یک نظرسنجی شرکت کنند.

"دورتون بگردم. بگید کدام بیت یا شعر از آثارمون رو دوست دارید؟ دوستانم در مجموعه ی چکامه قرار هست محصولاتی با اشعار منتخب شما تولید کنند که از بین همین کامنت ها و نظرات و پیشنهادات شما به قید قرعه تعدادیش رو با عشق به شما تقدیم خواهیم کرد. منتظر شعرها و بیت های مورد علاقتون از بین آثارمون هستیم.
عشق بر شما مهربان ترین ها و بهترین همراهان روزگارم"

 

شاهین جمشیدی، مجری برنامه‌های تلویزیونی با انتشار تصویر جدیدی از خود در صفحه مجازی‎اش نوشته است:


"من نگاه تو را شعر می کنم و تو
شعر مرا نگاه می کنی
بازی عجیبی ست ..."

 

امیرحسین رستمی، هنرپیشه سینما و تلویزیون با به اشتراک گذاشتن استوری زیر، تولدامیرعلی دانایی، بازیگر سریال «کلاه پهلوی» را تبریک گفت.

 

میلاد بابایی، خواننده جوان موسیقی سبک پاپ، به تازگی تصویری از خود را در صفحه مجازی‌اش به اشتراک گذاشته و نوشته است:

"عمیقا در سکوت شیرجه بزن، نوسانات ذهن را متوقف کن خود را از درگیری با هر موجی رها ساز. به درون این سکوت نگاه کن و این زمانی است که از آن آرامش، از موسیقی که در روحت در حال نواخته شدن است و از طنین دلنشین سکوت درونی ات، از خودت، از این «من هستم» لذت خواهی برد"

 

کامبیز دیرباز، بازیگر سینما و تلویزیون، تصویری از خود در فیلم سینمایی «تک تیرانداز» که قرار است به جشنواره فیلم فجر برود را در استوری صفحه‌اش به اشتراک گذاشت.

 

 

محمد مسلمی، مجری و بازیگر حوزه کودک و نوجوان که بیشتر به واسطه حضور در برنامه «فیتیله‎‌ها» شناخته می‌شود، تصویری متفاوت از خود را در لباس زنانه منتشر کرد.

 

 

باربد بابایی، مجری برنامه «زوجینو» که از شبکه سه سیما پخش می‌شود، تصویر جالبی از خود و یک کودک را در صفحه مجازی‌اش به اشتراک گذاشت.

 

علی انصاریان، بازیگر سینما و تلویزیون در سالروز تولد مرحوم ماهچهره خلیلی، استوری زیر را منتشر و تولد او را تبریک گفت.

 

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازیگر سینما و تلویزیون خواننده پاپ بسته مجازی هنرمندان مجری تلویزیون خواننده ایرانی سینما و تلویزیون اش به اشتراک مجازی اش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تولد بازیگر شهید شیرودی در اکران مردمی و هدیه جالب طرفدارانش

تولد میلاد کی‌مرام، بازیگر نقش شهید شیرودی در اکران مردمی فیلم آسمان غرب برگزار شد . 

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن تولد برای خالو قنبر راستگو هنرمند محبوب هرمزگانی
  • واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود |‌ ویدئو
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا تولد لنین
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • عکس| تولد بازیگر شهید شیرودی در اکران مردمی و هدیه جالب طرفدارانش