Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل باشگاه سپاهان به همراه جمعی از مدیران این باشگاه با حضور در سرکنسولگری روسیه در استان اصفهان با سرکنسول این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل ازروابط عمومی باشگاه سپاهاناصفهان، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان عصر امروز به همراه جمعی از مدیران این باشگاه با حضور در سرکنسولگری روسیه در استان اصفهان با سرکنسول این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا ساکت ضمن معرفی باشگاه سپاهان، بر گسترش پتانسیل‌های ورزشی در راستای رشد و ارتقای توسعه دیپلماسی عمومی و ورزشی تأکید کرد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در حضور کارشناس ارشد نمایندگی وزارت خارجه در استان اصفهان، تمایل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به همکاری با یکی از باشگاه‌های مطرح روسیه را اعلام کرد و با توجه به خواهرخواندگی 2 شهر اصفهان و سن‌پترزبورگ، خواهرخواندگی بین باشگاه سپاهان ایران و زنیت روسیه را پیشنهاد داد.

ساکت: والیبال برای ما مثل فوتبال استساکت: ثبات در کادر فنی و آینده‌نگری سیاست فعلی باشگاه سپاهان است/ نویدکیا فردی منطقی و واقع‌گراستساکت: دهه هشتاد، دهه طلایی سپاهان بود اما نگاه‌مان به آینده طلایی است/ منع جذب خارجی‌ها هم نبود نویدکیا سرمربی می‌شد

محمدرضا ساکت آیتم‌های این پیشنهاد را همکاری در زمینه‌های تبادل دانش و تجربه مربیان و بازیکنان، برگزاری تورنمنت‌های دوستانه، دوره‌های آموزشی فیمابین و اردوهای مشترک اعلام کرد.

در پایان، محمدرضا ساکت از سرکنسول و معاون او برای بازدید از باشگاه سپاهان، ورزشگاه بزرگ نقش‌جهان و کارخانه فولاد مبارکه دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/172/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد

ایسنا/خوزستان  مجددا استادیوم دیدار تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال تغییر کرد.

در حالی که باشگاه استقلال ملاثانی قصد داشت دیدار جام حذفی خود مقابل سپاهان را در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار کند، مکان این دیدار پس از اتفاقاتی که منجر شد ملاثانی نتواند در هفته بیست و هشتم لیگ یک مقابل فجر سپاسی در ورزشگاه غدیر اهواز به میدان برود، تغییر کرد. 

به گزارش ایسنا، باشگاه‌های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان برای میزبانی از دیدار تیم‌های ملاثانی و سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام آمادگی کرده بودند که شب گذشته با اعلام مدیر رسانه باشگاه استقلال ملاثانی، در نهایت مقرر شد این تیم در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان سپاهان باشد. 

اما امروز ابراهیم هاشم‌پور، سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی اعلام کرد که دیدار جام حذفی ملاثانی و سپاهان با دستور استاندار خوزستان روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی