Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@07:11:40 GMT

تدابیر ویژه برای سربازان متاهل

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۸۶۴۸۱

معاون وظیفه عمومی ناجا بخشی از تدابیر ویژه برای سربازان را تشریح کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

  سردار "تقی مهری"، کاهش خدمت سربازی برای متاهلان، پرداخت حق تاهل و بهره‌مندی از مزایای بیمه خدمات درمانی و حقوق ماهانه را بخشی از تدابیر ویژه ناجا برای سربازان اعلام و اظهار کرد: سربازان متأهلی که از ابتدای آذرماه امسال به خدمت اعزام شدند، از ۲ ماه کسری خدمت بهره‌مند و به ازای داشتن هر فرزند، ۳ ماه از خدمت آن‌ها کسر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تمامی سربازان نیرو‌های مسلح همانند کارکنان وظیفه از مزایای بیمه درمانی برای خود و افراد تحت تکفلشان و همچنین سالانه یک ماه مرخصی بهره‌مند می‌شوند.

سردار مهری افزود: برای افزایش حقوق سربازان نیز با مجلس و دولت مکاتبه شده که امیدواریم بزودی شاهد آن باشیم.

معاون وظیفه عمومی ناجا با اشاره به دغدغه خانواده‌ها برای اعزام فرزندانشان در ایام کرونا تاکید کرد: پس از شیوع ویروس منحوس کرونا، اعزام مشمولان خدمت مقدس سربازی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود لذا خانواده‌ها نگران سلامت فرزندانشان نباشند.

معاون وظیفه عمومی ناجا با تاکید بر لزوم اجرای طرح‌های تشویقی به منظور ترغیب مشمولان برای گذراندن دوره خدمت گفت: مشمولانی که بیش از یک سال از غیبت آنان می‌گذرد، در صورت معرفی داوطلبانه، در محل زندگی خود برای طی کردن دوره سربازی بکارگیری خواهند شد.

برچسب ها: سردار مهری ، خدمت سربازی ، اعزام به خدمت ، سربازان متاهل ، مشمولان غایب ، بیمه درمانی سربازان ، حقوق سربازان ، نیروهای مسلح ، مرخصی ، سردار تقی مهری ، وظیفه عمومی ناجا ، اعزام مشمولان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سردار مهری خدمت سربازی اعزام به خدمت سربازان متاهل مشمولان غایب حقوق سربازان نیروهای مسلح مرخصی سردار تقی مهری وظیفه عمومی ناجا اعزام مشمولان وظیفه عمومی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از سایت رسمی باشگاه رم ایتالیا؛ مهاجم ایرانی تیم فوتبال آاس رم در مورد دیدار مقابل بولونیا گفت: من وقتی به بازی آمدم به وظیفه ام عمل کردم.   سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم ایتالیا در مورد گلزنی در دیدار مقابل بولونیا گفت: بازیکن ذخیره‌ای که به زمین می‌آید وظیفه دارد در این شرایط به تیم کمک کند و من هم سعی کردم در دقایقی که در زمین بودم این کار را انجام دهم.   وی گفت: در بازی شب گذشته بولونیا بازی خوبی به نمایش گذاشت به هر حال این فوتبال است و شما گاهی برنده می‌شوید و گاهی می‌بازید، اما ما برای ۳ امتیاز به زمین رفته بودیم و در ادامه هم بسیار سخت بازی‌ها را دنبال می‌کنیم، اما در بازی بولونیا شایسته بود و پیروز شد.

دیگر خبرها

  • طرح کتابخانه‌های بدون کتاب در کشور اجرا شده است/ بی مهری نسبت به کتابخانه‌های عمومی کردستان
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • خبر خوش برای سربازان
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل