Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی با توجه به استقرار صنایع بزرگ و نزدیکی به تهران ظرفیت و استعداد ساخت محصولات ایران‌خودرو را دارد.

سید علی آقازاده ۲۵ دیماه در پنجمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان در سال ۹۹ که با حضور مقیمی مدیرعامل شرکت ایران خودرو برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های بسیار خوب ایجاد شده در استان برای ساخت قطعات خودرویی، اظهار کرد: فعالیت شرکت های قطعه‌ساز در استان مرکزی نویدبخش رشد بسیار خوبی در کنار فعالیت های صنعتی دهه های گذشته در استان است و شاهد شکوفایی در صنعت قطعه سازی استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این سفر فرصت مناسبی برای استان مرکزی است و قرار بر این است که مصوبات و تصیمات این سفر در جلسه ای در تهران به جمع بندی مناسب برسد.

آقازاده با اشاره به اینکه استان مرکزی هزاران میلیارد تومان برای سرمایه گذاری در حوزه قطعه سازی ظرفیت دارد، گفت: شرکت‌های بزرگی از جمله هپکو، آذراب، واگن پارس و ایرالکو و شرکت های کوچک و بزرگ در استان مرکزی فعال هستند و ایران خودرو برای ساخت قطعات بیشتر و ساخت یک محصول می تواند از ظرفیت‌های این استان با توجه به صنایع بزرگ و زیرساخت های مناسب و نزدیکی به تهران استفاده کند که این امر مشروط به همکاری و مساعدت استان است که از این حیث اعلام آمادگی می کنیم.

استاندار مرکزی تاکید کرد: سفر مدیرعامل ایران خودرو به استان فرصت خوبی است که این کار بزرگ را از امروز استارت بزنیم و قطعا با تمایل ایران خودرو می توان به نتیجه نهایی رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استان مرکزی ايران خودرو استان مرکزی ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳

 قیمت روز و جدید انواع محصولات مدیران خودرو در تاریخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت اعلام شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس قیمت جدید محصولات مدیران خودرو در بازار، قیمت ام وی ام X ۲۲ پرو دستی به ۹۷۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت ام وی ام X ۳۳ کراس دستی نیز یک میلیاردو۸۸ میلیون تومان است. قیمت آریزو ۵ اسپورت نیز یک میلیاردو۴۱۷ میلیون تومان شده است. قیمت فونیکس FX (۱.۶) نیز ۲ میلیاردو۳۷۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سقوط آزاد قیمت تارا و ۲۰۷
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • افزایش تولید ۹ میلیون تنی محصولات کشاورزی در دولت سیزدهم
  • خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ رانا و ۲۰۷ امروز چقدر فروخته می‌شوند؟