Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بسکتبال شهرداری گرگان موفق شد نهمین برد متوالی خود در لیگ برتر بسکتبال را کسب کند.

به گزارش ایسنا، امروز (پنج‌شنبه) ۲۵ دی ۱۳۹۹ در جریان بازی‌های هفته نهم از گروه الف لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، تیم‌های شهرداری گرگان و نفت آبادان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند. با این نتایج شاگردان شاهین‌طبع و سامری رتبه‌های اول و دوم خود جدول را تثبیت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی نخست امروز تیم شهرداری گرگان موفق شد در یک بازی نه چندان دشوار، با حساب ۷۹ - ۵۵ خانه بسکتبال خوزستان را شکست داده و با کسب ۹ پیروزی متوالی صدرنشینی خود در گروه الف را تثبیت کند.

نتایج کوارترهای این بازی به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۱۷ - ۱۰ گرگان

کوارتر دوم: ۲۱ - ۱۲ گرگان

کوارتر سوم: ۱۵ - ۱۵ مساوی

کوارتر چهارم: ۲۶ - ۱۸ گرگان

در پایان این بازی، نوید رضایی‌فر گارد تیم شهرداری گرگان با کسب ۱۹ امتیاز، ۴ ریباند و یک پاس گل تاثیرگذاری ۲۲ را ثبت کرد و بهترین بازیکن زمین شد.

همچنین در دیگر بازی امروز هم تیم پالایش نفت آبادان موفق شد در دیداری راحت با نتیجه ۶۶ - ۴۸ تیم صنعت مس رفسنجان را شکست دهد تا بعد از شهرداری گرگان رتبه دوم‌ جدول‌ گروه الف را حفظ کند.

نتایج کوارترهای این بازی:

کوارتر اول: ۱۲ - ۸ نفت

کوارتر دوم: ۱۲ - ۱۹ مس

کوارتر سوم: ۱۶ - ۱۰ نفت

کوارتر چهارم: ۲۶ - ۱۱ نفت

در پایان این بازی، محمد حسن‌زاده ملی‌پوش و بازیکن پست چهار تیم نفت موفق شد با کسب ۲۲ امتیاز، ۱۵ ریباند و ۵ پاس گل دبل‌دبل کرده و با تاثیرگذاری ۳۲ بهترین بازیکن زمین شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۸۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن سوخته‌سرایی اظهار کرد: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران- گرگان را وادار به توقف کرد.

وی ادامه داد: مسافران این قطار با مینی بوس از بندرگز در حال جابه جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

سوخته‌سرایی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی بوس از بندرگز در حال جابجایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

کد خبر 6087344

دیگر خبرها

  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • بسکتبال NBA | میزبان ها بالاخره باخت می‌دهند؟